به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۹۳۷۸۰

مهدوی‌کیا با سه دستیار خارجی در تیم ملی امید

گروه ورزشی: میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان در خصوص نحوه انتخاب بازیکن برای حضور در تیم امید و هم چنین برنامه‌های این تیم توضیحاتی را ارایه داد.
مهدوی‌کیا با سه دستیار خارجی در تیم ملی امید
ماجدی در این باره می گوید: مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید سه دستیار خارجی به ما معرفی کرده است که دو دستیار کمک فنی هستند و یکی هم مربی بدنساز. در تلاش هستیم تا شروع تمرینات کارهای ویزا و تهیه بلیط برای این مربیان انجام شود و در خدمتشان باشیم.
خب همان طور که مطلع شدید سرمربی تیم امید نام ۶۶ بازیکن را برای حضور دراردوی تیم امید در سه مرحله به ما اعلام کرده است که همکاران ما در دپارتمان کمیته جوانان به خصوص آقای جباری ودیگر دوستان تلاش می کنند این اردوها با کیفیت مطلوب و مد نظر سرمربی تیم امید برگزار شود. ما تا ۵ مهر فرصت داریم که نام ۵۰ بازیکن تیم امید را به کنفدراسیون فوتبال ارایه دهیم و تاریخ بازی ها هم اعلام شده است. ما در اولین بازی باید ۳ آبان به مصاف نپال برویم و بازی های بعدی ما هم در برابر لبنان و تاجیکستان خواهد بود که این بازی ها هم در روزهای ۶ و آبان برگزار می شود.
میرشاد ماجدی در خصوص اینکه بازیکنان دیگری هم بودند که می توانستند در اردوی تیم امید حضور داشته باشند؛ ادامه داد: انتخاب بازیکن بر عهده سرمربی تیم امید است اما با توجه به زمان کم بازیکنانی دعوت شدند که پیش تر در اردوی تیم ملی جوانان حضور داشتن دو یا فصل گذشته در لیگ برتر و دسته اول جز مهره های تایر گذار تیم خود بودند. قطعا بعد از برگزاری این تورنمنت مهدی مهدوی کیا و هم چنین دستیارانش فرصت بیشتری خواهند داشت که بازی ها را ببینند و بدون شک بازیکن یا بازیکنان شایسته ای که از قلم مانده اند این شانس را خواهند داشت به اردوی های بعدی تیم امید دعوت شوند. البته ۶۶ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم امید هم همان طور که اشاره کردم دارای سابقه دعوت به تیم ملی جوانان هستندو یا فصل گذشته بر اساس استعلامات بعمل آمده از سوی کادر فنی تیم امید در لیگ برتر ودسته اول ارایه گر بازی های خوبی بودند.
رییس کمیته جوانان در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم های نوجوانان و جوانان گفت: مسابقات این دو تیم در سال ۲۰۲۲ آغاز می شود و زمانی کافی و وافی برای تصمیم گیری در مورد این دو تیم در اختیار داریم. با این حال در تلاش هستیم هر چه سریعتر تکلیف کادر فنی این دو تیم را مشخص کنیم به این خاطر که می خواهیم آنها نظاره گر استعداد یابی در این دو رده سنی از سوی فدراسیون فوتبال باشند. استعداد یابی در رده سنی نوجوانان رو به پایان است و به زودی استعداد یابی جوانان هم آغاز می شود. هدف ما انتخاب ۶۰ تا ۷۰ بازیکن برای هر یک از دو تیم نوجوانان و جوانان است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پایان مصاحبه نتیجه گیری تیم ملی با رهبری اسکوچیچ را یک دلگرمی برای اهالی فوتبال و دیگر تیم های ملی خواند و گفت: نتایجی که تیم ملی می گیرد همه ما را دلگرم و خوشحال می کند. خوشبختانه تیم ملی بانوان هم به خوبی برای شرکت در مسابقات مهیا شده و ۲۴ شهریور راهی ازبکستان می شود. خوشحالم از اینکه تیم ملی فوتسال هم با حضور در جام جهانی یک بار دیگر فرصت به دست آورده شایستگی های خود را اثبات کند. با توجه به درایت کادر فنی و هم چنین اشتیاق بازیکنان من شک ندارم فوتسال ایران در جام جهانی یک بار دیگر چشم ها را خیره خواهد کرد. البته که تیم ملی فوتسال برای هنرنمایی در جام جهانی نیازمند حمایت اصحاب رسانه و هم چنین مدیران ورزشی است. فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را بکار می گیرد تا بهترین حمایت را از تیم های ملی داشته باشد.
برچسب ها: مهدوی کیا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها