به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۲۹۳۷۸۸

کومان: می‌توان بایرن را برد، با لاپورتا اختلاف داشتم

گروه ورزشی: سرمربی بارسا از توان تیمش برای پیروزی بر بایرن مونیخ صحبت کرد و فاش ساخت که با خوان لاپورتا اختلاف نظر داشت.
کومان: می‌توان بایرن را برد، با لاپورتا اختلاف داشتم
بارسلونا فردا در هفته نخست لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است. دیدار مهم و انتقامی برای آبی اناری ها که باید بدون لیونل مسی انتقام شکست 8-2 تابستان 2020 را بگیرند.
رونالد کومان سرمربی بارسا که اخیرا با خوان لاپورتا رئیس باشگاه اختلافاتی پیدا کرده در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.
 

 
کومان در مورد بایرن گفت:«بایرن تیم بزرگی است و بازیکنانی دارد که از لحاظ انفرادی در سطح بالایی قرار دارند. بازیکنانی باتجربه و ارزشمند ولی ما هم برای شروع کار در لیگ قهرمانان با انگیزه ایم. در خانه بازی داریم و هدف مان کسب نتیجه ای مثبت است.»
 
کومان ادامه داد:« ما تغییرات مهمی در تیم داشته ایم ولی در فوتبال هرگز شما زمان کافی ندارید و باید به سرعت با تغییرات کنار بیایید. توقعات از بارسا همیشه بالاست و هواداران پیروزی می خواهند. ما نیز هدف دیگری نداریم.»
 

 
اختلاف با لاپورتا:« الان ارتباط مان خوب است ولی اختلافاتی وجود داشت. معتقدم اگر اختلافی ایجاد می شود، باید صحبت کرد چرا که هر دو بهترین ها را برای بارسا می خواهیم. من در حال حاضر مشکلی با رئیس ندارم. ارتباط مان کامل است و گلایه ای هم نیست. گفتم که مشکلاتی بود ولی حل شد و الان در همه چیز توافق داریم. در مصاحبه های اخیرم تاکید کردم که به عنوان مربی به همه و به خصوص جوانان میدان می دهم و در انتخاب بازیکن اختیار تام دارم. نمی خواستم به لاپورتا و هیچکس کنایه ای بزنم.»
 
تمدید قرارداد:« در قراردادم بند خاصی نیست ولی نمی خواهم الان حرفی بزنم. می دانم که به عنوان مربی اگر قصد ادامه کار در بارسا را دارم، باید تیمی برنده را به میادین بفرستم و جام بگیریم. بارسا در دوران گذار است و الان آینده من چندان اهمیت ندارد. تمرکز اصلی باید روی موفقیت تیم باشد و باشگاه مهم‌تر از هر مربی و بازیکنی است.»
 
فتح لیگ قهرمانان:« از حالا نمی توان پیش بینی کرد. پس از بازی فردا می توان گمانه زنی هایی کرد ولی توجه کنید که چلسی سال قبل جزو شانس های قهرمانی نبود و جام را بالای سر برد.»
 

 
وضعیت تیم:« از لحاظ بدنی شرایط مان خوب است. ملی پوشان به خوبی استراحت کرده اند و دیگر بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند.»
 
تاثیر منفی شکست 8-2 لیسبون:« در مورد شکست سال گذشته حرف زده ایم. در شرایط خاصی هستیم و می خواهیم اوضاع را به نفع خودمان تغییر دهیم. بازی پرتنش و سختی خواهد بود ولی می توان به بایرن ضربه زد و توانش را داریم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها