به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۹۳۸۳۵
توخل:

قهرمانی در لیگ قهرمانان اعتیارآور است

قهرمانی در لیگ قهرمانان اعتیارآور است
گروه ورزشی: سرمربی چلسی به بازیکنانش هشدار داد که باید در این رقابت‌ها از صفر شروع کنند. توماس توخل سرمربی چلسی گفت که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعتیادآور است و از بازیکنانش خواست انگیزه لازم برای دفاع از قهرمانی خود را حفظ کنند.
 
آبی ها بعد از شروع درخشانی در فصل لیگ برتر سه شنبه رقابت های لیگ قهرمانان خود را در خانه زنیت سن پترزبورگ آغاز می کنند.توخل تنها پس از ورود به این باشگاه در ماه ژانویه تأثیر زیادی داشت و چلسی را از تیمی که در میانه جدول لیگ برتر تلاش می کرد به قهرمان لیگ قهرمانان تبدیل کرد.

توخل در زمان آماده سازی خود گفت: من فصل قبل با تیمم به فینال رسیدم و احساس می‌کردم که این یک دستاورد بزرگ است. مهمترین چیز این نیست که به عقب نگاه نکنیم بلکه انگیزه را حفظ کنیم، زیرا این احساس انگیزه بیشتر و بیشتر را ایجاد می‌کند. این اعتیاد آور است. این بازی برای کسب پیروزی است زیرا پیروزی احساس شما را تغییر می دهد و اعتماد به نفس طبیعی به شما می‌دهد.

چلسی با کسب ۱۰ امتیاز از چهار بازی ابتدایی خود در رده دوم لیگ برتر قرار دارد. او گفت: کاملاً ضروری است که فصل قبل را فراموش کرده و از صفر شروع کنیم تا دوباره این ذهنیت را نشان دهیم. این همان چیزی است که من از خودم و از دیگران در اطراف می خواهم این که ما از نظر انگیزشی تغییر نکنیم.

انگولو کانته و کریستین پولیسچ به دلیل مصدومیت بازی زنیت را از دست خواهند داد، اما بن چیلول می تواند به میدان برود.چیلول همراه تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ بود اما در ترکیب حضور نداشت و مجبور شد ۱۰ روز از مسابقات را در قرنطینه بگذراند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها