به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۹۳۸۹۲

استقلال مقابل الهلال احساسی بازی کرد

استقلال مقابل الهلال احساسی بازی کرد
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الهلال عربستان مقداری احساسی بازی کردند.فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال بازی را خوب شروع کرد. دروازه‌بان الهلال چند موقعیت خوب را از تیم ما گرفت اما در مجموع آبی‌ها مقداری احساسی بازی کردند. البته توان بازیکنان استقلال همین بود. می‌شد تیم مقداری بسته‌تر بازی کند. به نظر من در گل دوم الهلال، وریا غفوری دقیقا کجا قرار داشت که اینقدر فضای خالی برای الهلال به وجود آمد؟
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اشتباهات فردی آبی‌پوشان در بازی مقابل الهلال خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی جزئی از فوتبال است و این اشتباهات هم باعث شد ما گل اول را بخوریم. ما روی چندین صحنه لیز خورده بودیم و بازیکنان تسلط خوبی روی زمین نداشتند. استقلالی‌ها همچنین در کارهای پوششی یکدیگر را حمایت نکردند.

فلاحت‌زاده در پاسخ به این سوال که هماهنگ نبودن بازیکنان جدید در تیم استقلال  چقدر در روند بازی تاثیرگذار بود؟ خاطرنشان کرد: در تیم استقلال چند بازیکن به تازگی اضافه شده‌اند و این می‌تواند در شکست تیم مقابل الهلال عربستان مزید بر علت باشد. فرشید اسماعیلی هم در این بازی نتوانست بازی کند و به نظر من مدیریت باشگاه باید فکری به حال این بازیکنان کند و یک شرایط درستی برای مواجهه با بازیکنان در نظر بگیرد. همانطور که می‌دانیم، لیگ برتر فرسایشی است و ممکن است کلی مصدوم و محروم داشته باشیم و در یک سال باید مدیریت خوبی در این زمینه صورت بگیرد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به شاکله جدید تیم استقلال، آینده تیم را چطور ارزیابی می‌کنید، تاکید کرد: همیشه استقلال و پرسپولیس باید بازیکنانی در سطح تیم ملی داشته باشند اما با این شرایطی که من می‌بینم، فکر می‌کنم استقلال در لیگ به مشکل بخورد. در وهله اول باید اختلافات میان مدیریت و تیم برطرف شود. ما چندین سال است که در حوزه مدیریت مشکلات مختلفی داریم و امیدوارم که شرایط به گونه‌ای پیش برود که در فصل آینده هواداران استقلال خوشحال شوند.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها