کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرویز مظلومی در جایگاهی که امن نبود!

23 شهريور 1400 ساعت 12:29

گروه ورزشی: پرویز مظلومی شب سختی را در ورزشگاه زعبیل امارات سپری کرد.


 عضو هیات مدیره استقلال که بعد از حواشی پیش آمده میان خودش و برخی هواداران در تهران سعی کرد کنار تیم و فرهاد مجیدی باشد تا حمایتش را نشان بدهد، در نهایت با اتفاقی تلخ امارات را ترک خواهد کرد.
مظلومی در اردوی استقلال در دوبی همراه تیم حضور داشت و سعی کرد تا مشکلات موجود را رتق و فتق کند. او اگرچه انتقادهایی را نیز به جان خرید اما در این مدت در امارات حضور داشت و کنار فرهاد مجیدی و شاگردانش بود.
مظلومی شب گذشته در بازی استقلال و الهلال به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه در جایگاه VVIP ورزشگاه زعبیل امارات حضور یافت و نظاره گر مسابقه شد. حضور او در این جایگاه اما برایش اتفاق خوبی نبود و در پایان بازی شرایط سختی را تحمل کرد.
 


یکی از هواداران ناراضی که به هر شکلی خودش را به جایگاه VIP که جایگاه کناری VVIP محسوب می شد، رسانده بود، بعد از سوت پایان بازی به شدت نسبت به مظلومی انتقاد کرد و مشکلات باشگاه با مدیریت او و همکارانش را با صدایی بلند و اعتراض گونه برای مظلومی مرور کرد. اگرچه این غائله خیلی زود خاتمه پیدا کرد اما شاید اگر دیگر حاضران در محل نبودند، اتفاقات تلخ تری رخ می داد.
مظلومی البته حرف خاصی به این هوادار نزد و سعی کرد پاسخی به او ندهد تا حاشیه جدیدی پیش نیاید اما مشخص بود که از اتفاق پیش آمده ناراحت شده است. بی تردید مظلومی حرف هایی برای گفتن دارد که شاید در آینده آنها را بر زبان آورد.


کد مطلب: 293922

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/293922/پرویز-مظلومی-جایگاهی-امن-نبود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir