به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۹۳۹۳۱

سولسشر: با رونالدو و واران قهرمان اروپا می‌شویم

گروه ورزشی: اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که جذب کریستیانو رونالدو و رافائل واران به این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد.
سولسشر: با رونالدو و واران قهرمان اروپا می‌شویم
شیاطین سرخ فصل جدید لیگ قهرمانان را با بازیکنانی آغاز خواهند کرد که سابقه کسب چهار عنوان قهرمانی در این مسابقات با رئال مادرید را دارند. کریستیانو رونالدو و رافائل واران در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال به اولدترافورد منتقل شدند و این در حالی است که این دو بازیکن در کنار هم موفق شدند دهمین قهرمانی رئال در اروپا و پس از آن سه قهرمانی دیگر را نیز به دست آورند.
یونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با سه تیم یانگ بویز، آتالانتا و ویارئال همگروه است و امشب باید در هفته اول این مسابقات به مصاف یانگ بویز برود. سولسشر در آستانه برگزاری این بازی گفت:« ما شاکله تیم را به خوبی تشکیل دادیم و شما می‌توانید تجربه و کیفیت را ببینید. البته که حضور واران و رونالدو کیفیت بیشتری به تیم اضافه کرده است. از زمان حضور من در این تیم، برنامه همیشه این بود که تجربه و کیفیت را برای حضور در مسابقات در کنار هم قرار دهیم. جو تیم بسیار خوب است و این ما را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد.»
 

 
سرمربی نروژی در ادامه اضافه کرد:« بازگشت رونالدو به خانه بسیار خوب است. او تاثیرش را در اولین بازی نشان داده و دو گل مهم برای ما به ثمر رساند. کیفیت و تجربه کریستیانو فوق العاده است. این موضوع مهمی برای ما است. او اسطوره این باشگاه به حساب می‌آید و داشتن دوباره او حس بسیار خوبی است. او الگویی برای دیگر بازیکنان است که چطور در طول زندگی حرفه‌ای خود پیش بروند. حالا همه چیز به ما بستگی دارد که با استفاده از این ستاره‌ها نتیجه بگیریم و به خودمان ثابت کنیم که می‌توانیم جام‌های قهرمانی را به دست آوریم. همه می‌خواهند عضوی از تیم قهرمان منچستریونایتد باشند چون این احساسی جادویی در دنیا است. همه روی ارائه بهترین نسخه از خودشان تمرکز کرده‌اند و باید ببینیم که تا کجا پیش خواهیم رفت.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها