کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای اطلاعات گوشی جذاب iQOO Z5 Pro

23 شهريور 1400 ساعت 17:51


گروه فناوری: پس از ماه ها انتشار شایعات مختلف درباره گوشی آینده iQOO Z5 Pro، این دستگاه اخیراً در پایگاه داده های Play Console مشاهده شد که علاوه بر نمایش طراحی جلوی گوشی، حکایت از آن دارد که این تلفن همراه شاخص از چیپست قدرتمند Snapdragon 778G بهره خواهد گرفت.جدیدترین گوشی سازنده چینی تلفن های همراه، iQOO که iQOO Z5 Pro نام گرفته است، تاکنون در چندین پایگاه داده از جمله IMEI و Geekbench و همچنین سایتهای صدور گواهینامه چینی 3C و TENAA مشاهده شده و همین امر حکایت از آن دارد که این گوشی شاخص به احتمال زیاد در همین ماه میلادی جاری (سپتامبر) روانه بازار شود.

اما با وجود مشاهده این گوشی در پایگاه های داده اشاره شده، اطلاعات مربوط به مشخصات iQOO Z5 Pro چندان کامل نبود ولی روز سه شنبه 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) این گوشی مجدداً در پایگاه داده Play Console (via) ظاهر شده است تا برخی از جزئیات اصلی آن را فاش کند.


بر اساس اطلاعات مشاهده شده، گوشی هوشمند iQOO Z5 Pro با شماره مدل V2148A در پایگاه داده Play Console ثبت شده است. این لیست نشان می دهد که گوشی جدید iQOO دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش +FHD با تراکم پیکسلی 480ppi، تراشهSnapdragon 778G ، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 است. تصویر iQOO Z5 Pro که در لیست Play Console ظاهر شده نیز نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش حفره دار برای دوربین سلفی است که در مرکز صفحه نمایش قرار دارد. شایعات همچنین حاکی از آن است که این تلفن هوشمند دارای پنل LCD است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

گفته می شود Z5 Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد و گواهینامه 3C آن نیز نشان می دهد که ممکن است از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی کند. برای عکاسی، گفته می شود که این دستگاه، یک واحد دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی را در خود جای داده و مجهز به سایر ویژگی ها مانند سنسور اثر انگشت جانبی، بلندگوی دوگانه، جک 3.5 میلی متری هدفون و اتصال 5G است.

شرکت سازنده چینی iQOO ممکن است تاریخ راه اندازی گوشی هوشمند iQOO Z5 Pro را برای چند روز آینده در کشور چین تأیید کند، زیرا خبرها حاکی از آن است که رویداد معرفی این گوشی در ماه سپتامبر خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا سایر گوشی های سری Z5 مانند iQOO Z5 و iQOO Z5x نیز در کنار مدل Pro عرضه خواهند شد یا خیر. گزارشات نشان می دهد که Z5x می تواند یک مدل تغییر یافته Vivo S10e باشد، که احتمالا به زودی در چین به نمایش در می آید. در مورد قیمت و رنگ های قابل عرضه نیز تاکنون اطلاعات رسمی منتشر نشده است ولی با توجه به قرار گرفتن در میانه ماه سپتامبر، انتظار می رود این مشخصات نیز به زودی اعلام شود.


کد مطلب: 294014

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/294014/افشای-اطلاعات-گوشی-جذاب-iqoo-z5-pro

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir