به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۹۴۰۳۶

اپل واچ ۷ معرفی شد؛‌ مقاوم‌ترین ساعت اپل

اپل واچ ۷ معرفی شد؛‌ مقاوم‌ترین ساعت اپل
گروه فناوری: اپل در مراسم کالیفرنیا استریمینگ از جدیدترین ساعت هوشمند خود، اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد که بزرگترین نمایشگر بین تمامی اپل‌ واچ‌ها تاکنون را دارد.از زمانی که اپل اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد طراحی آن تغییر چندانی نداشت اما حالا با اپل واچ ۷ شاهد طراحی متفاوتی هستیم. ساعت هوشمند جدید اپل در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به دست کاربران می‌رسد و نمایشگر و بدنه محکم‌تری دارد و در رنگ‌های جدید تولید شده است. نمایشگر رتینا اپل واچ هم تفاوتی در طراحی را تجربه کرده و با قوس زیبایی به لبه‌های فریم می‌رسد. فریم اطراف ساعت هم باریک‌تر شده و تنها ۱.۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمند اپل است که از گواهینامه استاندارد IP6X بهره می‌برد. به این ترتیب در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاومت می‌کند و حالا می‌توانید با نگرانی کمتری با آن به ساحل بروید؛ البته مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هم همچنان پابرجا است. نمایشگر با روکش کریستال و ۵۰ درصد صخامت بیشتر حالا بیش از پیش در مقابل شکستگی مقاومت می‌کند.

پیشرفت‌های دیگر اپل واچ ۷ اما درون آن اتفاق افتاده. ساعت هوشمند جدید اپل حالا ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ‌ می‌شود و به گفته اپل با شارژ ۸ دقیقه‌ای می‌توان از آن به مدت ۸ ساعت استفاده کرد. بسیاری از قابلیت‌‌های اپل واچ ۷ با واچ او اس ۸ از راه می‌رسد. برخی از این امکانات شامل تشخیص خودکار توقف حین دوچرخه‌سواری،‌ پایش فعالیت بیشتر از جمله پیلاتس و تایچی،‌ ردیابی نرخ تنفس حین خواب، تشخیص افتادن کاربر حین ورزش و البته مهم‌تر از آنها کیبورد کامل جدید با قابلیت سوایپ هستند.

نمایشگر اپل واچ در مقایسه با اپل واچ ۶، در حالت همیشه روشن، ۷۰ درصد روشنایی بیشتری دارد و به گفته اپل می‌تواند ۵۰ درصد متن بیشتری را نمایش دهد. اپل همچنین با واچ‌فیس‌های جدید تلاش کرده از پتانسیل این نمایشگر جدید نهایت استفاده را ببرد و واچ‌فیس‌های ماژولار جدیدی را طراحی کرده است.اپل واچ ۷ اما از نظر شارژدهی اما تفاوتی با نسل‌های قبل ندارد و همچنان با یک بار شارژ تا ۱۸ ساعت دوام می‌آورد. شارژر هم حالا به جای کابل USB-A‌ به کابل USB-C‌ مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌ها باید به پایش اکسیژن خون و نوار قلب اشاره کرد.

اپل واچ ۷ به لطف نمایشگری ۲۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبل و حاشیه باریک‌تر می‌تواند متن بیشتری را نمایش دهد.اپل واچ سری ۷ از پاییز پیش رو با قیمت پایه ۳۹۹ دلار در رنگ‌های مشکی،‌ طلایی، آبی،‌ قرمز و سبز تیره روانه بازار خواهد شد. همچنین اپل واچ سری SE‌ با قیمت ۲۹۹ دلار و اپل واچ سری ۳ با قیمت ۱۹۹ به فروش می‌رسند.
برچسب ها: اپل واچ ۷
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها