به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۹۴۰۶۹

بیت‌کوین چه زمانی ۵۰۰ هزار دلاری می‌شود؟

بیت‌کوین چه زمانی ۵۰۰ هزار دلاری می‌شود؟
گروه اقتصادی: کتی وود عقیده دارد همکاری با نهاد‌های نظارتی در رابطه با رمزارز‌ها می‌تواند خطرات احتمالی این نوع دارایی را کاهش دهد و این همکاری می‌تواند به پذیرش رمزارز‌ها به عنوان دارایی و ثبت ETF بیت‌کوین کمک زیادی کند. این مدیر اجرایی عقیده دارد اگر شرکت‌ها سرمایه‌گذاری و کمپانی‌های بزرگ ۵ درصد از سبد دارایی خود را به بیت‌کوین اختصاص دهند این ارز می‌تواند ۱۰ برابر رشد کند.

شرکتی که کتی وود مدیر اجرایی آن است حدود ۳۰۰ میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد و قصد دارد سرمایه‌گذاری خود در ارز‌های دیجیتال را افزایش دهد.چند ماه پیش شرکت کتی وود و یک شریک تجاری برای صندوق ETF بیت‌کوین ثبت نام کردند، اما چنین ابزاری هنوز در امریکا راه‌اندازی نشده است.

کتی وود عقیده دارد همکاری با نهاد‌های نظارتی در رابطه با رمزارز‌ها می‌تواند خطرات احتمالی این نوع دارایی را کاهش دهد و این همکاری می‌تواند به پذیرش رمزارز‌ها به عنوان دارایی و ثبت ETF بیت‌کوین کمک زیادی کند.

اگر ETF بیت‌کوین تایید شود سرمایه زیادی به سمت این صندوق سرازیر خواهد شد و این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی بر بازار رمزارز‌ها داشته باشد.کتی وود و ایلان ماسک از جمله طرفداران رمزارز‌ها هستند و این مدیر سرمایه‌گذاری در رویداد‌های THE B WORLD با ایلان ماسک شرکت کرده بود.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها