به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۹۴۱۲۷

کلهر: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: «یحیی گل‌محمدی» در دیدار شب گذشته برابر استقلال تاجیکستان، تیم خوبی را روانه میدان کرد و در طول ۹۰ دقیقه به آنچه می‌خواست، رسید.
کلهر: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود
«محمود کلهر» افزود: پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیمی رفت که تا اینجای کار خوب پیش آمده بود و انگیزه بسیاری داشت تا خودش را ثابت کند اما شاگردان یحیی با آنکه دیدارهای تدارکاتی مناسبی نداشتند خیلی خوب بازی کردند و با آرامش در طول ۹۰ دقیقه به آنچه می‌خواستند، رسیدند.
وی ادامه داد: پرسپولیس شب گذشته و در لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی شیرین را به دست آورد و از نقاط ضعف استقلال تاجیکستان استفاده کرد. سرمربی سرخپوشان در این دیدار تیم خوبی را روانه میدان کرد و بیشتر از بازیکنان باتجربه خود بهره برد.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: البته هنوز آن تیم خوب و با طراوت را نمی‌بینیم و علت این است که پرسپولیس هنوز در کوران رقابت‌ها قرار نگرفته است. دوری از رقابت‌ها باعث شده کمی تیم ناهماهنگ شود که این مساله در دیدارهای آتی حل می‌شود.
کلهر در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسید مهاجمان پرسپولیس در دیدار برابر استقلال تاجیکستان تمرکز خوبی نداشتند، گفت: شاید علت این مساله به بحث آمادگی بدنی بازیکنان باز گردد،‌ وقتی بازیکنان از آمادگی صد درصد دور باشند تمرکزشان هم پائین می‌آید. اما تیمی که من می‌بینم امیدوار کننده است و یحیی می‌تواند در لیگ برتر بازهم قهرمان شود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به فکر حضور در فینال باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها