کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه لژیونر ایرانی در یک تیم؛ تکرار خاطره هامبورگ

24 شهريور 1400 ساعت 12:54

گروه ورزشی: میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی در آستانه پیوستن به تیم آ.ا.ک آتن قرار دارد. این خبر را سایت فوتبال 24 یونان منتشر کرده و نوشته میلاد امروز قراردادش را با تیم یونانی نهایی خواهد کرد.


میلاد محمدی فوتبال در آنسوی مرزها را با تیم احمد گروژنی روسیه شروع کرد و بعد در تیم خنت بلژیک ادامه داد. وی که به تازگی از این تیم جدا شده در تلاش بود به عضویت یک تیم بهتر بلژیکی در بیاید اما تلاش های مدیر برنامه او جواب نداد و اکنون در شرف پیوستن به تیم یونانی است. البته تیم های دیگری از جمله یک تیم مجارستان خواهان بخدمت گیری مدافع چپ تیم ملی بودند اما ترجیح میلاد محمدی بر این است همبازی احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد شود. 
 
با این حضور تعداد ایرانی های تیم آ.ا.ک به سه بازیکن خواهد رسید. این اتفاق سال ها پیش در هامبورگ هم رخ داده بود.در روزهایی که فرانک پاگلزدورف سرمربی این تیم بود. این تیم با وجود در اختیار داشتن مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان، رسول خطیبی مهاجم تیم پاس تهران را هم بخدمت گرفت. این اتفاق در حالی در آن برهه از زمان رخ داده بود که هر تیم حاضردر بوندس لیگا می توانست 5 بازیکن خارج از اتحادیه اروپا را بخدمت بگیرد و اینکه سه بازیکن از 5 بازیکن خارج از اتحادیه اروپا برای یک کشور باشند در تاریخ باشگاه هامبورگ کم سابقه بود. حالا این اتفاق بعد از سال ها در تیم آ.ا. ک تکرار شده است و با حضور میلاد محمدی در آ.ا.ک سه بازیکن خارجی این تیم ایرانی خواهند بود. جالب اینکه هر سه بازیکن ایرانی تیم آ.ا.ک عضو تیم ملی فوتبال ایران هستند و برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند.
 


میلاد محمدی که پس از دو فصل حضور در تیم خنت بلژیک، اخیراً با توافقی دوجانبه قراردادش را فسخ و از این تیم بلژیکی جدا شد، به نظر می‌رسد قرار است فوتبالش را در سوپرلیگ یونان دنبال کند و در تیمی حضور پیدا کند که دو ایرانی دیگر در آن به میدان می‌روند.


کد مطلب: 294142

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/294142/سه-لژیونر-ایرانی-یک-تیم-تکرار-خاطره-هامبورگ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir