به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۹۴۱۴۷

تردد زمینی از مرز مهران ممنوع است

تردد زمینی از مرز مهران ممنوع است
گروه جامعه:رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا در ایلام گفت: تردد از مرز مهران کماکان ممنوع است.«جهانگیر رستمزاد» در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه با مدارسی که مصوبات ستاد کرونارا نقض می کنند و اصرار بر تهیه لباس فرم جدید داشته باشند برخورد می شود، اظهار داشت: مدیر و مسئولان اموزش و پرورش امادگی لازم را برای هر سه حالت ممکن در بازگشایی مدارس داشته باشند.
 
وی با تاکید بر نظارت مدیران در بازگشایی مدارس غیر انتفاعی و کم جمعیت، خواستار رعایت مصوبه ستاد کرونا در عدم استفاده از لباس فرم در مدارس شد. رستم‌زاد با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم تردد زمینی در مرزهای کشور گفت: مرز بین المللی مهران و سایر مرزهای زمینی کشور به دلیل خطر شیوع کرونا همچنان در اربعین امسال بسته است و هیچ زائری اجازه عبور در این مرزها به کشور عراق را  ندارد.

وی با بیان اینکه مردم از سفر زیارتی به مرز مهران خودادری کنند، گفت: تردد زائران باید از مبدا کنترل و مدیریت شود تا شاهد  تجمع در مرز و بروز مشکلات نشود.معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به افزایش زمان واکسیناسیون گفت: در صورتیکه فرایند واکسیناسیون سه شیفته و شبانه روزی شود، ممنوعیت تردد شبانه حذف می شود.

رئیس قرارگاه مقابله با کرونای استان، استقرار پلیس به عنوان عامل بازدارنده در آرامگاه بهشت رضا برای اجرای پروتکل تدفین و عدم تجمع در این آرامستان را ضروری دانست. وی در پایان خواستار اجرای مصوبه برگزاری حراج های فصلی و بازدید مستمر از واحدهای صنفی به صورت منظم عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب شد.
برچسب ها: مرز مهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها