به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۲۹۴۱۹۵

حالا باز هم بگویید رای ندادن اثری نداره!!

گروه جامعه: سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: طبق برنامه‌ریزی فردا بیست و یکمین محموله واکسن کرونا شامل ۵ میلیون واکسن سینوفارم وارد کشور خواهد شد. با ورود این محموله تعداد واکسن‌های وارداتی توسط جمعیت هلال احمر به بیش از ۳۵ میلیون دوز خواهد رسید.

یك فعال رسانه‌ای در واكنش به افزایش واردات واكسن و زنده شدن برجام در دولت رییسی به كنایه در توییتی اینگونه نوشت: 



سایت امتداد هم نوشت: روزنامه کیهان امروز تلاش زیادی کرده تا ضمن رنگ آمیزی کلاغ، او را به جای قناری جا بزند و به خلق الله بفروشد. در ستون گفت و شنود امروز کیهان آمده:«گفت: برخی از غربگراهای داخلی به جای آنکه از تحمیل فاجعه برجام به ملت و بر‌باد دادن منافع ملی گله‌مند باشند، به دروغ متوسل شده و ادعا می‌کنند دولت سیزدهم نیز همان راه دولت قبلی را می‌رود !
گفتم: اگر همان راه را می‌رفت که الان باقیمانده تاسیسات هسته‌ای را هم از دست داده بودیم!
گفت: معلوم نیست چرا از تاکید دولت بر مصوبه ضد‌تحریمی مجلس که جلوی زیاده‌خواهی آمریکا را گرفته، دلخورند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟…»
نکته جذاب ماجرا اینجاست که دولت مصوبه هسته‌ای مجلس را اجرا نکرده و خود دوستان هم این را به خوبی می‌دانند. از قضا اصلاح‌طلبان از این عقب نشینی استقبال کرده‌اند. حالا کیهان کلاغش را گرفته و می‌خواهد به اسم قناری به مردم بیاندازد!

محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه روز گذشته در اتاق بازرگانی حاضر شده و تلویحا گفته آبی از اقتصاد دولتی و تعاونی گرم نمی‌شود:«به باور من با اقتصاد دولتی نمی‌توان به جایی رسید، اقتصاد تعاونی نیز در چهاردهه اخیر به هدف مورد نظر قانون اساسی نرسیده» اما واکنش روزنامه جوان به این اظهارات جالب است. این روزنامه به زبان بی‌زبانی گفته خصوصی‌سازیتان را هم دیدیم:«طی دهه‌های اخیر شعار‌های زیادی در راستای کوچک سازی دولت وکاهش تصدی گری و واگذاری امور اجرایی به مردم سر داده شده است، اما نتیجه آن شد که هم یک بخش عمومی غیر دولتی خلق شد و هم اینکه یک بخش خصوصی زاده شده از رانت‌های دولتی و وابسته به دولت پدید آمد، به‌طور نمونه کافی است به سهامداری‌های مشارکتی دولت و بخش خصوصی در بنگاه‌های مختلف نگاهی بیندازیم و یا اینکه نیم نگاهی به بنگاهداری‌های صندوق‌های بازنشستگی و بیمه و بانک‌ها داشته باشیم. در حقیقت با بررسی پرونده مفاسد اقتصادی دهه اخیر به این نتیجه می‌رسیم که بازهم بخش دولتی یک پای فساد اقتصادی است، اما گاهی از بخش هایی، چون عمومی غیر دولتی، خصوصی و تعاونی نیز در مفاسد مشارکت دارند.اصلاح اقتصادی چه در بعد ساختار و چه در بعد مالکیت باید با شناخت صحیح اقتصاد ایران انجام گیرد و نخبگان، اساتید دانشگاه، کارشناسان و اشخاص با تجربه دلسوز برای این منظور گردهم بیایند و ایده‌های مختلف برای اصلاحات اقتصادی را ارائه دهند و پس از اجماع الگوی مناسب برای اصلاحات با تمام توان عملیاتی شود.»

یک نماینده مجلس به نام محمد حسن آصفری، در وطن امروز نوشته: «آقای گروسی باید متوجه باشد دنیا دیگر به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد ندارد، زیرا آنها به جایگاه بی‌طرفی خود در دنیا خدشه وارد کردند. اقدامات و رفتارهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سبب شده دنیا به آژانس بی‌اعتماد و بدگمان باشد. امروز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای جمهوری اسلامی نهادی از مجموعه نهادهای آمریکا محسوب می‌شود و سیاست‌های زورگویانه و خصمانه ایالات متحده را دنبال می‌کند.» به هر حال رییس همین آژانس که می‌گویند شعبه‌ای از امریکا است به تهران آمد و چنان امتیازی گرفت که در خواب هم نمی‌دید! هم ضبط تصاویر دوربین‌های نظارتی را بدون محدودیت زمانی تصویب کرد و هم فیلم‌های ذخیره شده قبلی را جایی مطمئن نگه داشت.
برچسب ها: برجام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها