به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۹۴۲۸۷

بسته‌بندی ادویه‌های تک نفره رستورانی ارزش‌افزوده‌ی خود را در شرایط پاندمی نشان دادند.

گروه کسب و کار:
بسته‌بندی ادویه‌های تک نفره رستورانی ارزش‌افزوده‌ی خود را در شرایط پاندمی نشان دادند.
بسته بندی‌های یک نفره محصولات غذایی و بهداشتی مثل کافی میکس، قهوه، نمک، شکر، فلفل، سماق، آویشن، انواع چاشنی و ادویه‌جات و … با توجه شرایط پاندمیک موجود، خواهان زیادی پیدا کرده است. بسته بندی انواع مواد غذایی پودری مثل انواع ادویه‌جات و کافه کار بسیار راحتی است، منتهی باید برخی ابزارآلات مورد نیاز برای این کار را بشناسید و روش بسته بندی را هم به صورت اصولی یاد بگیرید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه بسته بندی ادویه تک نفره رستورانی و کافی میکس آشنا سازیم.

بسته بندی تک نفره رستورانی

بسته بندی تک نفره رستورانی
وقتی نوبت به انتخاب بسته‌بندی با مواد مناسب برای محصول می‌رسد، شما نمی‌توانید نسبت به جزئیات بی اهمیت باشید. بسته‌بندی محصول قطعا یکی از بزرگترین فاکتورها در تولید موفقیت‌آمیز یک محصول است. یک بسته‌بندی مناسب نه تنها باعث افزایش مصرف کننده می‌شود، بلکه محصول شما را در حمل و نقل حفظ می‌کند و همچنین باعث تازه نگه داشتن محصول می‌شود.
امروزه با توجه به شرایط پاندمیک حاکم بر جامعه، استفاده از محصولات تک نفره بسته بندی شده مانند کافی میکس، نمک، شکر و … رشد چشمگیری داشته است. بسته بندی مواد غذایی به صورت تک نفره بخاطر ارتباط با سلامت افراد به دقت زیادی نیاز دارد و بایستی محصولات عاری از هرگونه آلودگی باشند.
با ما همراه باشید تا شما را با دستگاه‌های بسته بندی تک نفره رستورانی آشنا کنیم.

انواع دستگاه بسته بندی تک نفره و رستورانی:
دستگاه ساشه بر اساس نوع ماده و جنسی که برای بسته بندی استفاده می‌کند و تعداد نازل‌هایی که دارد، به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود.
در حالت کلی می‌توان دستگاه‌های ساشه (دستگاه های بسته بندی تک نفره و رستورانی) را در انواع زیر دسته بندی کرد:

•    دستگاه بسته بندی تک نفره محصولات پودری:
با این نوع از دستگاه ساشه می‌توانید موادی از جمله شکر، نمک، قهوه، کافی میکس، آویشن و … که خاصیت پودری دارند را به صورت بسته‌های تک نفره بسته بندی کنید. دستگاه بسته بندی کافی میکس تک نفره نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

•    دستگاه ساشه بسته بندی محصولات مایع:
این نوع از دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره برای بسته بندی محصولاتی مثل آبلیمو، عسل، روغن زیتون و … بسیار مناسب بوده و می‌توانید مایعاتی با درجه غلظت متفاوت را به این وسیله بسته بندی کنید.
دسته بندی‌های دیگری نیز بر اساس کاربردی که این نوع دستگاه‌ها دارند، می‌توان در نظر گرفت. مثل:
1.    تمام اتوماتیک
2.    سه طرف دوخت
3.    چهار طرف دوخت
4.    کیسه‌ای
5.    پاکتی
6.    عمودی

ویژگی‌های یک دستگاه بسته بندی تک نفره رستورانی:
دستگاه‌های بسته بندی ادویه تک نفره رستورانی (ساشه) در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند که هر یک خصوصیات و کارایی خاص خود را دارند. از این رو ممکن است در خرید یک دستگاه متناسب با نیازی که دارید، دچار سردرگمی شوید.

اگر به صورت کلی بخواهیم بیان کنیم، یک دستگاه ساشه خوب این ویژگی‌ها را باید داشته باشد:
1.    در ساعت بیشتر از ۱۵ الی ۲۰ عدد بسته بندی انجام دهد
2.    جنس بدنه استیلی داشته باشد
3.    ظرفیت بسته بندی بالایی داشته باشد (مثلا تا ۱۲۰۰ گرم)
4.    ابعاد مناسبی داشته باشد
5.    قطعات به صورت محکم به هم وصل شده باشند تا در طول بسته بندی مشکلی به وجود نیاید
6.    خود دستگاه ابعاد و وزن مناسبی داشته باشد

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی تک نفره و رستورانی:

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی تک نفره و رستورانی
برای بسته بندی تک نفره انواع محصولات غذایی مثل انواع ادویه‌جات و نوشیدنی، بهتر است که از یک دستگاه مخصوص این کار استفاده کنید. دستگاه‌های بسته بندی کننده به دلیل این که عملیات بسته بندی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهند، میزان آلوده شدن مواد را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.
از این رو رعایت چند نکته در خرید یک دستگاه ساشه لازم و ضروری است. به صورت کلی بهتر است در خرید یک دستگاه بسته بندی تک نفره و رستورانی این موارد را در نظر بگیرید:
1.    بیشترین تعداد بسته بندی
2.    ظرفیت حجمی بسته بندی
3.    جنس دستگاه
4.    جنس نازل
5.    توان مصرفی خود دستگاه
6.    نوع برق مورد نیاز
7.    و … .

همان طور که ملاحظه کردید، بسته بندی‌های یک نفره محصولات غذایی و بهداشتی مثل کافی میکس، قهوه، نمک، شکر، فلفل، سماق، آویشن، انواع چاشنی و ادویه‌جات با توجه شرایط پاندمیک موجود، خواهان زیادی پیدا کرده است. برای این که بتوانید محصولات و مواد غذایی خود را به صورت تک نفره بسته بندی کنید، نیاز دارید که از دستگاهی به نام ساشه استفاده نمایید.
دستگاه‌های ساشه هم در بسته بندی ادویه تک نفره رستورانی کاربرد زیادی دارند، هم به عنوان یک دستگاه بسته بندی کافی میکس تک نفره بسیار مناسب محسوب می‌شوند. امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله به کارتان آمده باشد و توانسته باشیم کمک کوچکی به شمایی که به دنبال بسته بندی انواع مواد غذایی به خصوص ادویه‌جات هستید؛ کرده باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها