به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۹۴۳۳

قتل 2 دختر خردسال توسط پدر سنگدل

گروه حوادث:​ فرمانده انتظامی کلیبر گفت: راز قتل دو خواهر خرد سال که توسط پدر سنگدل و بیرحم خود به قتل رسیده بودند با هوشیاری ماموران این شهرستان مشخص شد.
قتل 2 دختر خردسال توسط پدر سنگدل
به گزارش فارس، ناصر جامی اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر انتقال جسد دو دختر 7 و 6 ساله به هویت‌های «س ـ پ » و «ز ـ پ» از تبریز به یکی از روستاهای تابعه برای دفن، به علت مشکوک بودن موضوع بلافاصله ماموران در محل حاضر و از پدر متوفیان تحقیق کردند. وی افزود: پدر دختران مقتول به هویت «س ـ پ» در روستای محل تولدش اعلام کرد که دخترانش در خانه خود واقع در تبریز به علت بیرون آمدن لوله بخاری دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده‌اند. جامی تشریح کرد: ماموران با بررسی‌های اولیه پی به مشکوک بودن ماجرا بردند که در نهایت با هماهنگی مقام قضایی اجساد به پزشکی قانونی تبریز انتقال یافته و پس از معاینات لازم ادعای پدر مبنی بر مسمومیت و خفگی با گاز بخاری مردود اعلام و پزشکی قانونی تبریز اعلام کرد که مرگ دختران بر اثر ضرب و شتم و کتک کاری و همچنین خفگی بوسیله دست و فشار بر حنجره بوده است ضمنا پدر متوفیان با توجه به خراشیدگی سطحی پوست دست راست به پزشکی قانونی اعزام و نظریه آن مقام حاکی است محل ضایعه می‌تواند دفاعی باشد.

این مقام انتظامی افزود: متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل و در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب قتل بوده و گاز گرفتگی را عامل فوت دخترانش عنوان کرد و سپس در تحقیقات فنی پلیسی لب به اعتراف گشود و بیان داشت به علت اختلاف خانوادگی یک و نیم سال است که همسرم ما را ترک کرده و قصد طلاق دارد و از آن زمان من با دو دختر فوت شده‌ام در منزل استیجاری زندگی می‌کردیم که در روز حادثه ساعت 7 صبح برای کار از منزل خارج و در ساعت پنج بعد از ظهر به منزل رسیدم درب را زدم و کسی در را باز نکرد از طریق پشت بام وارد منزل شده دیدم دختر کوچکم زهرا در منزل خوابیده و لوله بخاری افتاده بود لذا شیر بخاری را بسته از منزل خارج شدم.

فرمانده انتظامی کلیبر گفت: متهم در ادامه اضافه کرد پس از گرفتن شارژ تلفن همراه به دختر بزرگم زنگ زدم و او که در حال بازی کردن با دوستش بود بعد از پنج دقیقه به خانه برگشت و زهرا نیز بیدار شده بود و چون خواهرش را تنها گذاشته بود آغاز به کتک کاری آنها کردم و با چند ضربه سیلی به صورت و چند لگد به پشت کمر، هر دو آنها به زمین افتادند و من برای خرید شیر از منزل خارج شده و نیم ساعت بعد برگشتم و دیدم هر دوی آنها فوت کرده‌اند و بلافاصله خواهرم را در جریان گذاشته و جسد هر دو بچه را به پتو پیچانده و برای دفن با خودروی شخصی به روستای خود در شهرستان کلیبر بردم که آنجا مانع دفن شدند. وی گفت: متهم پس از اعتراف صریح به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. جامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام دارند.