به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۲۹۴۳۴۵

بلیت مترو باید ۲۰هزار تومان باشد

بلیت مترو باید ۲۰هزار تومان باشد
گروه جامعه: شهردار تهران، با اشاره به پرداخت نشدن سهم دولت از بلیط شش هزار تومانی مترو گفت: اگر بناست مترو بسازیم باید بلیت آن را ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم.
علیرضا زاکانی گفت: برای تکمیل خطوط باقیمانده مترو ‌۱۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این مسأله نیاز به اراده، فکر، ذهن و خلاقیت مردم دارد و شهر باید بر مدار قابلیت مردم اداره شود اما مردم اعتماد ندارند و در سال‌های گذشته با شهرداری نیز رابطه خوبی نداشتند و ما وظیفه داریم این ضعف و کمبود را جبران کنیم و با نوکری، خدمت و فداکاری اعتماد آنان را جلب کنیم.
 وی گفت: اگر بناست که مترو بسازیم باید بلیت آن را ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم، در حال حاضر اما از ۶ هزار تومانی که محاسبه شده ۲هزار تومان سهم ما و ۲هزار تومان سهم مردم است و دولت نیز که سهم خود را نپرداخته است.
زاكانی افزود: با این وضعیت متروی بیشتری نخواهیم داشت و باید برای توسعه ساخت مترو از امکانات مردم و مجموعه بخش خصوصی، خرید راهبردی کنیم، در واقع مردم سهم خود را بپردازند و مابقی را از طریق خرید راهبردی انجام دهیم.


 
برچسب ها: مترو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها