به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۹۴۵۵۷

رونالدو و فرار از عمارت به خاطر گوسفندان

گروه ورزشی: سرو صدای گوسفندان و نیز یکی دو مشکل امنیتی باعث شد تا کریستیانو رونالدو خانه خود در شهر منچستر را عوض کند.
رونالدو و فرار از عمارت به خاطر گوسفندان
 کریستیانو رونالدو  فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد تنها چند هفته پس از بازگشت به بریتانیا، خانه خود را به دلیل سر و صدای گوسفندان و مزاحمت‌های آن‌ها تغییر داده است.
کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگرز همراه چهار فرزندشان تنها چند روز پس از بازگشت این بازیکن 36 ساله به باشگاه سابق خود، از عمارت لوکس 6 میلیون پوندی‌ اسباب‌کشی و نقل مکان کردند.
 

 
نشریه میرر در این زمینه نوشته است که عمارت رونالدو علاوه بر سر و صدای گوسفندان، چندین مشکل امنیتی نیز داشته و در نهایت این فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان خانه‌اش‌ را تغییر داده است.
یکی از نزدیکان رونالدو به روزنامه سان گفت که خانه مجهز و زیبای این فوق ستاره پرتغالی در نزدیکی جنگلی قرار داشت که در اطراف آن تعداد زیادی مزارع بود و در آن شمار زیادی گوسفند به چرا می‌رفتند که صبح‌ها سر و صدای زیادی ایجاد می‌کردند.
 

 
رونالدو که اخیرا رکورد بیشترین گل‌های زده ملی را به خود اختصاص داده، به شدت به استراحت خود پس از بازی‌ها اهمیت می‌دهد و اکنون تصمیم گرفته منزل خود را تغییر دهد و در یک خانه دیگر به ارزش سه میلیون پوند در منطقه "چشایر" شهر منچستر زندگی کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها