به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۹۴۶۲۰

همراه تریدر نووا با مفاهیم مقدماتی بازار های مالی آَشنا شوید| پیش به سوی درآمد دلاری!

گروه کسب و کار: در بازار های مالی چه در ایران و جه در جهان جهان مفاهیم مهمی هستند که برای یادگیری و آموزش آن باید پای درس اساتید آن بازار خاص بنشینید و کسب دانش کنید! این الزام هر بازار مالی است که به کمک یک مربی و فرد با تجربه بتوانید در کسب درآمد از بازار ارز خارجی موفقیت کسب کنید.


به همین خاطر و همچنین تعداد بالای درخواست های شما مخاطبین برای آموزش مطالب بازار های مالی در اینجا به آموزش چند نکته در این خصوص پرداخته ایم و سپس رفرنس کامل این مقالات علمی در وبسایت دانشنامه بازار های مالیTradernova.com  را برایتان قرار داده ایم.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2021  Tradernova :
تیم تریدر نووا بررسی تخصصی و ویژه ای در مدت شش ماه به صورت تمام وقت با صرف انرژی و زمان بالا در نیمه نخست سال 1400 شمسی مطابق با سال 2021 انجام داد و نتایج تجربه دوازده ساله گذشته خود را در زمینه شناسایی برترین کارگزار فاکس برای ایرانیان تدوین و آپدیت کرده است؛ به تایید اخبار اقتصادی فارکس :"این به روز رسانی  حیاتی ترین و کلیدی ترین گزارش را در نقد و بررسی و اعتبار سنجی کارگزاری ها انجام داده است."
کلاهبرداران فراوانی هستند که باید مراقب آنها باشید : یک کارگزار فارکس در حقیقت یک شرکت خدمات مالی است که به معامله گران امکان دسترسی به بستری برای خرید و فروش ارزهای خارجی را می دهد. به همین خاطر شرکت های صوری و قلابی سعی میکنند با اغفال شما سرمایه شما را به این بهانه بالا بکشند.
آیا می توانید بدون واسطه یا یک کارگزاری معاملات و مبادلات ارزی را در فارکس انجام دهید؟ خیر. معاملات فارکس بدون یک بروکر یا واسطه مطمئن غیرممکن است! پس برای شناخت بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات مفصل و تضمینی را در این خصوص کسب کنید:
https://tradernova.com/بهترین-بروکر-فارکس-برای-ایرانیان-2021/
 
استاپ هانت چیست؟
استاپ هانتینگ یک روش ترید است که در آن فعالیت دانه درشت ها، حجم سرمایه و قیمت در دو طرف حمایت و مقاومت را دستخوش تغییرات میکند و استاپ ها یا همان حد ضرر ها را فعال می کند. همزمان با ورود سفارشات بیشتر به بازار ، حرکت قیمت هنگام فعال شدن  stop-loss orderها  ناپایدارتر می شود.
معامله گران حرفه ای هم ممکن است با یک افتتاح حساب با هدف طولانی مدت در معامله یا اتخاذ پوزیشن خرید یا Short ، از نوسانات اینچنینی قیمت استفاده کنند.
استاپ هانت چیزی نیست که یک معامله گر معمولی بتواند انجام دهد. شکار حد ضرر ها عموماً توسط نهنگ ها با منابع مالی گسترده ایجاد می شود تا قیمت را به صورت مشخص برای فعال کردن سفارشات حد ضرر افزایش دهد. چگونه این کار را انجام می دهند؟ آنها مقدار زیادی از کالای موردنظر را میخرند یا می فروشند و این کار را با سرعت بسیار زیادی انجام می دهند.

 پس از اجرای مجموعه ای از سفارشات حد ضرر به عنوان سفارشات اصلی بازار ، قیمت دارایی به طور موثرتری به جهت مورد نظر منتقل می شود و باعث ایجاد نوسانات قابل توجهی برای مدت کوتاهی می شود. استاپ هانت به ویژه در بازارهای دارای اهرم به شکل ویژه ای موثر است ، جایی که معامله گران می توانند با وام های قرض گرفته شده تجارت کنند. در طول استاپ هانت ، معمول است که معامله گران با اهرم یا لوریج های بالا از گردونه رقابت مالی اخراج می شوند. برای مطالعه بیشتر توصیه میکنیم حتما به وبسایت تریدر نووا مراجعه کنید و بیشتر در این خصوص بخوانید:
https://tradernova.com/استاپ-هانت-چیست؟/
مسئله مهم بعدی که در بازار های مالی ارز خارجی فارکس بسیار حائز اهمیت است و باید برای معامله در بازار ارز خارجی حتما در خصوص آن بدانید مسئله درآمد بروکر هاست پس در ادامه همراه ما باشید:

اسپرد چیست ؟
حتما برای خرید دلار به تفاوت نرخ ها در هنگام خرید یا فروش دقت کرده اید؟ شما وقتی میخواهید ارز را بخرید مبلغ بیشتری میپردازید ولی وقتی میخواهید بفروشید با نرخ کمتری از شما میخرند.
اسپرد فارکس هم دقیقا همین موضوع میان تمام جفت ارزهای در حال مبادله است. تفاوت بین نرخ فروش کارگزار فارکس و نرخ خرید هنگام مبادله یا معامله ارز است. کارگزاران می توانند دامنه پیشنهادات خود را افزایش دهند ، بدین معنا که سرمایه گذار هنگام خرید مبلغ بیشتری پرداخت می کند و هنگام فروش کمتر دریافت می کند.
به بیان بهتر اسپرد در معاملات فارکس ، تفاوت بین قیمت پیشنهادی (فروش) و قیمت درخواستی (خرید) یک جفت ارز است. همیشه دو قیمت در یک جفت ارز ارائه می شود ، قیمت خرید و قیمت فروش.

اسپرد بالا در فارکس به چه معناست؟
اسپرد بالا به این معنی است که تفاوت زیادی بین پیشنهاد خرید و قیمت درخواست فروش وجود دارد. جفت ارزهای بازارهای نوظهور عموماً در مقایسه با جفت ارزهای اصلی دارای شکاف قیمتی بالایی هستند. افزایش بیشتر از حد معمول در این بازار به طور کلی یکی از این دو مورد را نشان می دهد ، نوسان زیاد در بازار یا نقدینگی پایین به دلیل معاملات خارج از ساعت!
حال برای آشنایی کامل و مطالعه بیشتر حتما به مقاله اسپرد چیست تریدر نووا به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://tradernova.com/اسپرد-چیست/
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها