کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیوس: در جهنمِ دوشنبه شاهکار کردیم

میزان , 27 شهريور 1400 ساعت 11:33


گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: ورزشگاه استقلال پر از هوادار بود و برای پرسپولیس جهنم ساخته بودند و این برد شاهکار بچه‌های پرسپولیس بود. فرشاد پیوس در خصوص برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر آسیا اظهار داشت: تیم استقلال با دوندگی زیاد سعی داشت ضعف‌های خود را بپوشاند و تیمی یکدست با ساختار دفاعی خوبی بود که با وجود کم تجربگی در آسیا تا دقیقه ۹۰ تلاش کرد و به دنبال برد بود و صرفا برای دفاع کردن نیامده بود. ورزشگاه استقلال پر از هوادار بود و برای پرسپولیس جهنم ساخته بودند و این برد شاهکار بچه‌های پرسپولیس بود. بر خلاف تصور عموم مبنی بر ضعف فوتبال تاجیکستان، حریف نشان داد تیمی با نظم و ساختار است و در آینده می‌تواند تیم‌های زیادی را اذیت کند.

پرسپولیس با هوش و تجربه بالا و دوندگی زیاد و پرس سنگین بازی کرد. بچه‌ها با همدلی و با جان و دل برای شادی هواداران بازی کردند و همیشه نشان داده اند برای پیروزی به میدان می‌روند.وی درباره هماهنگی بازیکنان جدید با ترکیب پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید خوب بودند و با همین چند جلسه‌ی تمرینی محدود توانستند نمایش قابل قبولی ارائه دهند. با تمرین و تلاش بیشتر قطعا عملکرد بهتری از آنها خواهیم دید و آن‌ها به جو پرسپولیس آشناتر خواهند شد و در کل می‌توان نمره خوبی به بازیکنان جدید داد.
 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد مهاجمان این تیم عنوان کرد: در بازی‌های حذفی این طبیعی است که کار سخت باشد و بازیکن و خصوصا مهاجم که بار گلزنی روی دوشش است تحت فشار باشد. خط حمله خوب و دونده‌ای داشتیم و اصلا کم کاری نکردند و فقط موقعیت‌های کمی داشتند و با تلاش بیشتر می‌توانند جزو بهترین مهاجمان آسیا باشند.

پیوس در خصوص حذف استقلال و تراکتور از آسیا تصریح کرد: استقلال در لیگ خوب بود و در کل دوست داشتیم مقابل تیم عربستانی پیروز باشد، آن‌ها تلاش خود را کردند، اما الهلال خیلی قوی بود. تراکتور نوسان زیادی در این مدت داشت و مدام این بازیکن و آن مربی قهر کردند و در باشگاه رفت و آمد زیادی پیش آمد. تراکتور تیمی بزرگ با پشتوانه مردمی است و پتانسیل کار‌های بزرگ را دارد. در آسیا، ایران را با پرسپولیس می‌شناسند و امسال انشاالله قهرمان شویم.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه عنوان کرد: سمیعی مدیری خوب بود و با حوصله کار می‌کرد. رفتن سمیعی در کل درست نبود و او مدیری کارآمد بود و رابطه خوبی با هواداران و بازیکنان داشت. از صدری شناخت زیادی ندارم، اما در این مدت مثمر ثمر بوده و امیدوارم در مدتی که هست بتواند به باشگاه کمک کند و هماهنگ بمانیم.

پیوس در پایان در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: امسال هم می‌توانیم مدعی باشیم و نکته مهم این است که شاکله تیم حفظ شده و تنها ۳-۲ نفر تغییر کرده اند و نفرات جدید به زودی هماهنگ خواهند شد. کادرفنی و بازیکنان خوب و همدل داریم که می‌توانند به موفقیت‌های زیادی برسند.


کد مطلب: 294648

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/294648/پیوس-جهنم-دوشنبه-شاهکار-کردیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir