کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کدام استان‌ها امروز بارانی هستند؟

27 شهريور 1400 ساعت 12:05


گروه جامعه: یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود. امروز در نوار شمالی کشور از جمله استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده باران رخ می‌دهد که گاهی با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا یکشنبه نیز مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی این شرایط را خواهند داشت و بارش‌ها در این مناطق به شکل پراکنده خواهد بود. امروز و فردا هم در ارتفاعات استان هرمزگان و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعت‌های بعدازظهر شاهد رشد ابر خواهیم بود که گاهی همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: برای نوار شمالی کشور هم طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه انتظار بارش پراکنده را داریم. دریای خزر هم طی امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد شد.رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز آسمان صاف خواهد و بود و گاهی وزش باد را خواهد داشت که طی چند روز آینده هم شرایط به همین صورت خواهد بود. حداکثر دما در تهران امروز به سی و سه درجه بالای صفر خواهد رسید. حداقل دما نیز بیست و یک درجه بالای صفر خواهد بود. خنک‌ترین مرکز استان هم امروز شهرکرد با دمای حداقل پنج درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان دیروز اهواز با دمای حداکثر چهل و سه درجه بالای صفر گزارش شده است.


کد مطلب: 294659

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/294659/کدام-استان-ها-امروز-بارانی-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir