کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لندروور دیفندر مدل ۲۰۲۲ باند ادیشن معرفی شد

27 شهريور 1400 ساعت 13:11

گروه فناوری: همه‌گیری کرونا روی کسب‌وکارهای زیادی اثر گذاشته که یکی از آن‌ها صنعت سینما بوده است. مدت زیادی است که منتظر اکران سری جدید فیلم جیمز باند با نام No Time To Die هستیم و ظاهراً این فیلم قرار است ۳۰ سپتامبر روی پرده نقره‌ای برود. در این فیلم شاهد چندین محصول متنوع از استون مارتین خواهیم بود اما رنجروور نیز حضوری محسوس در آن خواهد داشت؛ و برای گرامی داشت این واقعه لندروور از نسخه سفارشی دیفندر V8 رونمایی کرده است.


این شاسی‌بلند سفارشی با نام دیفندر V8 باند ادیشن شناخته می‌شود. متأسفانه در این خودرو مواردی همچون مسلسل‌های مخفی یا صندلی پرواز دیده نمی‌شود چراکه چنین چیزهایی اصلاً قانونی نیستند اما خب دلیل دیگر هم آن است که دیفندر جزو خودروهای باند نیست. بر مبنای آنچه تاکنون از سری جدید فیلم جیمز باند دیده‌ایم، دیفندر جزو لندروورهای زیادی است که در این فیلم مورداستفاده قرار گرفته است. البته از جمله ویژگی‌های خاص دیفندر باند ادیشن می‌توان به رنگ مشکی بدنه و رینگ‌های ۲۲ اینچی تیره اشاره کرد. نشان ویژه ۰۰۷، نمایشگر خاص سیستم اطلاعات سرگرمی و لامپ‌های پدالی ۰۰۷ نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

2022-land-rover-defender-v8-james-bond-edition-side-view-767x431.jpg
 
2022-land-rover-defender-v8-james-bond-edition-rear-view-767x431.jpg
 
دیفندر باند ادیشن بر پایه مدل چهار درب ۱۱۰ ساخته شده و در بطن خود پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار ۵۱۸ اسب بخاری را جای داده است. این قدبلند بریتانیایی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۵ ثانیه‌ای دارد. شایان ذکر است لندروور تنها ۳۰۰ دستگاه از این شاسی‌بلند را تولید خواهد کرد.
 
2022-land-rover-defender-v8-james-bond-edition-interior-767x431.jpg
 
مدیر لندروور گفته است:
 
دیفندر V8 باند ادیشن نسخه‌ای خاص از قوی‌ترین دیفندر تاریخ بوده و در تولید آن از خودروهای حاضر در فیلم No Time To Die الهام گرفته شده است. این خودرو نشان‌ دهنده‌ی ملاقات دو برند فوق‌العاده‌ی بریتانیایی بوده و ما به شیوه‌ای منحصربه‌فرد این همکاری ۳۸ ساله را جشن می‌گیریم.
دیفندر V8 در نسخه ۱۱۰ قیمت ۱۰۰ هزار دلاری داشته و بنابراین محصولی گران‌قیمت است اما مدل باند ادیشن گران‌تر هم خواهد بود به گونه‌ای که برای خرید آن باید ۱۱۴۶۰۰ دلار پرداخت کرد.
 
2022-land-rover-defender-v8-james-bond-edition.jpg
 
2022-land-rover-defender-v8-james-bond-edition-door-sill.jpg
 
2022-land-rover-defender-v8-james-bond-edition-wheels.jpg


کد مطلب: 294685

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/294685/لندروور-دیفندر-مدل-۲۰۲۲-باند-ادیشن-معرفی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir