به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۲۹۴۷۳۲

معرفی نامزدهای بخش داستانی جایزه کتاب ملی آمریکا

معرفی نامزدهای بخش داستانی جایزه کتاب ملی آمریکا
گروه فرهنگی: پنج نویسنده‌ای که سابقه حضور در فهرست نامزدهای جایزه کتاب ملی آمریکا را داشته‌اند در بین ۱۰ نامزد راه‌یافته به فهرست نامزدهای اولیه بخش داستانی این جایزه ادبی دیده می‌شوند.به گزارش ایسنا، چهار نویسنده که پیش‌تر در فهرست نامزدهای نهایی جایزه کتاب ملی آمریکا قرار گرفته بودند به همراه یک رمان‌اولی که سال گذشته در فهرست نامزدهای اولیه بخش شعر این جایزه قرار گرفته بود، از جمله افرادی هستند که ۱۰ نامزد اولیه بخش داستانی جایزه کتاب ملی آمریکا را تشکیل داده‌اند.
 
«آنوری جفرس» برای «ترانه‌های عاشقانه دابلیو. ئی. بی. دیو بویس» که به داستان دختر جوان سیاهپوستی که به دنبال تاریخچه خانواده‌اش است می‌پردازد توانست پس از این‌که سال گذشته در بخش شعر نامزد شده بود این‌بار برای نگارش رمان به عنوان نامزد دریافت جایزه برگزیده شود.

«لورن گراف» برای «ماتریکس»، «آنتونی دوئر» برای «کلود کوکولند»، «الیزابت مک‌کرکن» برای «موزه سوغاتی» و «ریچارد پاورز» برای «سردرگمی» از دیگر نامزدهای امسال هستند که پیش‌تر در فهرست نامزدهای نهایی بخش داستانی این جایزه قرار گرفته بودند.«لیرد هانت» برای «زوری»، «کیتی کیتامورا» برای «صمیمیت»، «جیسون مات» برای «جهنم کتاب»، «جیکوب گوانزون» برای «فراوانی» و «رابرت جونز جی آر» برای «پیامبران» از دیگر راه‌یافتگان به این بخش از جایزه کتاب ملی آمریکا هستند.

نامزدهای نهایی جایزه کتاب ملی آمریکا در پنجم اکتبر معرفی می‌شوند و برندگان پنج شاخه داستانی، غیرداستانی، ترجمه، ادبیات جوان و شعر در هفدهم نوامبر معرفی خواهند شد.
برچسب ها: جایزه ادبی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها