به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۹۴۸۶۲

مرد ۴۲ساله، همسر ۷۰ساله‌اش را به قتل رساند

مرد ۴۲ساله، همسر ۷۰ساله‌اش را به قتل رساند
گروه حوادث: مرد ۴۲ ساله که پس از قتل همسر ۷۰ ساله‌اش در شهرستان لاهیجان به جنوب شرق کشور گریخته بود، به‌دلیل عذاب وجدان خود را تسلیم کرد.اواخر هفته گذشته مردی به یکی از کلانتری‌های شهرستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان رفت و مدعی شد که ۱۰ روز قبل‌تر همسر خود را در شهرستان لاهیجان به قتل رسانده و جسدش را در خانه ویلایی او دفن کرده است. این مرد گفت: مدتی قبل به‌طور موقت با همسرم که حدودا ۷۰ ساله بود ازدواج کردم. او قبل از من ازدواج ناموفق دیگری داشت و مدتی پس از اینکه به عقد هم درآمدیم، اختلافات‌مان شروع شد.

این اختلافات تا آنجا ادامه داشت که حدود ۱۰ روز پیش در خانه ویلایی‌اش در روستای بازکیاگوراب لاهیجان با هم درگیر شدیم و آنقدر عصبانی بودم که او را به قتل رساندم. پس از آن هم جسدش را در گودالی که زیر پله‌ها حفر کرده بودم دفن کردم و از آن شهر گریختم و به زاهدان آمدم، اما به‌دلیل عذاب وجدان تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.

با اعترافات این مرد، ماجرا به پلیس آگاهی استان گیلان مخابره شد و متهم در اختیار آن‌ها قرار گرفت. او روز جمعه همراه با مأموران به محل جنایت رفت و پس از دقایقی حفاری، جسد زن ۷۰ ساله از دل خاک بیرون کشیده شد و برای بررسی‌های بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.به‌گفته سرهنگ حمید محمدی‌نسب، برای متهم قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها