به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۹۴۸۷۰

آدمکش‌های یک میلیونی دستگیر شدند

آدمکش‌های یک میلیونی دستگیر شدند
گروه حوادث: دو آدمکش اجیر شده که به خاطر یک میلیون تومان دست به قتل زده بودند، دستگیر شدند.برای رسیدگی به این پرونده از شامگاه یکشنبه دهم مرداد امسال، مأموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس رحیم دشتبان از کشف جسد سرایدار یک خانه ویلایی خبر دادند. به دنبال کشف جسد تحقیقات به دستور بازپرس رحیم دشتبان آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول در کارگاه مبل‌سازی کار می‌کرده و سرایدار خانه ویلایی نیز بوده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد یکی از کارگرهای کارگاه مبل‌سازی با مقتول اختلاف داشته و همین مسأله احتمال اینکه او در این جنایت نقش داشته باشد، مطرح کرد.به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی پایتخت، مرد جوان بازداشت و در تحقیقات مدعی شد: از زمانی که مقتول در کارگاه مشغول به کار شد، صاحبکارم حقوق و جایگاه او را از من بهتر کرد. من از این ماجرا ناراحت بودم و تصمیم گرفتم از مقتول انتقام بگیرم. به همین دلیل دو نفر را اجیر کردم و راهی خانه مقتول شدیم. آنها پس از قتل، یک میلیون تومان از من پول گرفته و خانه مقتول را ترک کردند.

به دنبال این اعتراف، دو قاتل فراری دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند. یکی از آنها گفت: قصد ما قتل نبود و طبق خواسته مرد جوانی که ما را اجیر کرده بود، فقط او را تنبیه کردیم و با دسته چاقو چندین بار به او ضربه زدیم.
با اعتراف متهمان، به دستور بازپرس جنایی آنها در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها