به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۹۴۹۱۴

پرسپولیس‌بدون ملی‌پوشان‌راهی‌عربستان می‌شود

پرسپولیس‌بدون ملی‌پوشان‌راهی‌عربستان می‌شود
گروه ورزشی: کاروان تیم فوتبال پرپسولیس به احتمال زیاد بدون ملی پوشان خود راهی کشور عربستان می‌شود. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا دوشنبه برای دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود تا این تیم بار دیگر خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر آماده کند.
 
سرخپوشان پایتخت در حالی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت که بازیکنان ملی پوش این تیم پس از گذشت ۱۲ روز باید به اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با امارات و کره جنوبی بروند.پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران علاوه بر تکرار اسم وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک در لیست بازیکنان قصد دارد یک نفر دیگر را نیز دعوت کند. ضمن اینکه کریم باقری و مهرداد خانبان از کادر فنی این تیم نیز از دهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهند شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره‌ای جز ادامه تمرینات تیمش بدون اعضای ملی پوش ندارد. کاروان سرخپوشان پایتخت قرار است زودتر از دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی که بیستم مهرماه در تهران برگزار می‌شود راهی کشور عربستان شوند تا ضمن تطبیق با شرایط آب و هوایی آنجا بتوانند چند جلسه تمرینی را برگزار کنند. از این رو امکان حضور ملی پوشان در کاروان اعزامی پرسپولیس وجود ندارد و آنها پس از پایان بازی با کره جنوبی راهی ریاض عربستان شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند. شایان ذکر است الهلال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است محل برگزاری دیدار با پرسپولیس را ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض انتخاب کند.
مرجع : مهر
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها