کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آتش زدن خانه، علت فسخ ستاره سابق بارسلونا

28 شهريور 1400 ساعت 13:40

گروه ورزشی: پائولینیو ستاره سابق بارسلونا، به علت آتش زدن خانه اش در برزیل و بیماری مادرش، پس از تنها 58 روز قراردادش را با الاهلی عربستان فسخ کرد.


پائولینیو ستاره برزیلی و سابق بارسلونا، پس از اینکه قراردادش را با گوانگژو فسخ کرد، مورد توجه شدید تیم های ترکیه ای و عربستانی قرار گرفت. در حالیکه تیم های الهلال و النصر سخت در پی جذب این بازیکن بودند، او با قراردادی راهی الاهلی شد تا لباس این تیم را بر تن کند.
در حالیکه به درستی مشخص نبود که چرا باشگاه الاهلی قرارداد ستاره گران قیمت خود را فسخ کرده، باشگاه الاهلی عربستان در بیانیه رسمی اعلام کرده مسائلی خارج از زمین فوتبال اتفاق افتاده‌اند که روی بازی پائولینیو تاثیر گذاشته و بنابراین قرارداد میان آنها و این بازیکن لغو خواهد شد.
پس از اعلام این خبر و در پی سابقه عجیب الاهلی در فسخ زودهنگام قرارداد ستاره های خارجی اش، این باشگاه مورد انتقاد شدید هوادارانش قرار گرفت تا اینکه علت اصلی این تصمیم اعلام شد. ولید سعید یکی از معروف ترین خبرنگاران عربستانی در توئیتر خود، پرده از علت اصلی فسخ قرارداد پائولینیو برداشت.
این خبرنگار اعلام کرد که باشگاه الاهلی تمامی خواسته ها و شرایط این بازیکن را برآورده کرده و برخورد پائولینیو نیز کاملا حرفه ای بوده است. اما پس از اتفاقاتی که در برزیل رخ نداد از جمله آتش زده شدن خانه این بازیکن و بیماری مادر پائولینیو، باشگاه الاهلی با درخواست این بازیکن مبنی بر فسخ قرارداد دو طرفه موافقت کرده و ستاره سابق بارسلونا پس از تجربه 58 روزه راهی کشورش خواهد شد.
پائولینیو که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ سابقه بازی در بارسلونا و تجربه قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری همراه آبی اناری‌ها را داشته، دو ماه قبل با عقد قراردادی سه ساله به ارزش ۹ میلیون دلار از گوانگژو چین به الاهلی عربستان پیوست تا یکی از انتقال‌های بزرگ آسیا را رقم بزند، اما سعودی‌ها خیلی زود با این بازیکن قطع همکاری کردند.
ستاره برزیلی سه سال اخیر گوانگژو چین، در فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان در چهار بازی از پنج هفته ابتدایی حضور داشت و طی این مدت دو گل به ثمر رساند، اما با وجود این عملکرد خوب، به دلیل مسائل حاشیه ای که در برزیل برای خانواده او رخ داد، پائولینیو با رضایت باشگاه الاهلی از این تیم جدا شد.
 


کد مطلب: 294948

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/294948/آتش-زدن-خانه-علت-فسخ-ستاره-سابق-بارسلونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir