به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۹۵۰۰۹

چرا بلیت دوطرفه تهران - نجف نایاب شد؟

چرا بلیت دوطرفه تهران - نجف نایاب شد؟
گروه اقتصادی: در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین طی امروز خبر داده که مردم امکان خرید بلیت را ندارند. ایرلاین‌های داخلی فقط بلیت یک‌طرفه تهران ـ نجف را به فروش می‌رسانند.سازمان هواپیمایی کشوری ساعتی پیش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین حسینی با قیمت مصوب اقدام کنند.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح، داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می‌رود.»با وجود اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری اما تاکنون (۱۴:۱۵ دقیقه) امکان خرید بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین برای مردم فراهم نشده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با آخرین وضعیت فروش بلیت پروازهای اربعین به تسنیم، گفت: لیست ویزای زائران اربعین حسینی از سوی سازمان حج و زیارت به ایرلاین‌ها ارائه شده و مردم می‌توانند اقدام به خرید بلیت این پروازها کنند.

با وجود تأکید «حسن خوشخو» به عنوان مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری، اما سایت‌های فروش بلیت در حال حاضر این پروازها را به صورت یک‌طرفه به فروش می‌رسانند که یک تخلف محسوب می‌شود.پیگیری‌ و تماس با سرپرست سازمان هواپیمایی در رابطه با بلاتکلیفی مردم برای خرید بلیت‌های رفت و برگشت اربعین نتیجه‌ای نداشت.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: ناوگان هوایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها