به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۹۵۰۵۷

همه دنیا به وجود ایران غبطه می‌خورد

همه دنیا به وجود ایران غبطه می‌خورد
گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.
سرلشکر حسین سلامی  اظهار داشت: جاودانگی اسلامی به برکت حضور زنان و مردانی است که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز وقتی صحنه رویارویی اسلام و کفر را می‌بینیم، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم، افزود: به قلب‌های شما اطمینان و سکینه عطا فرموده و این خصوصیت همراه شماست.وی اضافه کرد: ما امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم و صدای این قدرت‌ها در حال احتضار است.اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است.
وی گفت: در داخل کشور خودمان با وجود همه فشارهای طبیعی یا تحمیلی، ملت ایران در حال مقاومت بوده و اکنون این موانع در حال برداشته شدن است و سختی‌ها در حال آسان شدن است و جاده‌ها در حال هموار شدن است و مسلمانان در حال قد کشیدن و حیات در جامعه جاری شده است.سرلشکر سلامی با بیان اینکه دلیل این پیروزی‌ها، مقاومت مردم بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد:وقتی سیل، زلزله یا کرونا به وجود می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند و این بسیجیان هستند که در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.وی ادامه داد: امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از ۴ دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه می‌خورد.سلامی گفت: نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود و این امت امروزین همواره امام و رهبر خود را عاشقانه دوست می‌دارند.

 

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۰:۲۴
سردار محترم جنابعالی خودتون از خارجیها پرسیدید؟ (377087)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۰:۵۱
فرمایشات ایشان کاملا بجا و بحق است (377089)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۱۱
توروخدا این تیتر هارو نزنید ادم اتیش میگیره (377090)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۰
خداییش باید غبطه بخورند این ملتهای ذلیل جهان که در بسیاری از کشورها تورم نزدیک به صفر و تک رقمی است اما ما بشکرانه تورم از اول سال تا بحال بیش از صد در صد بوده خط فقر 11 میلیون طبق آمار ایران است آنوقت حقوق کارگر زحمتکش بی ادعا حداکثر 4 میلیون 7 میلیون تومان زیر فقر لذتی به فقرا میدهد نگو نپرس گور خواب و کارتن خواب تا بخواهی فراوان اکثر میوه ها و اقلام سبزیجات صادر و به جیب دلالان واریز میشه و مردم پس مانده میوه های صادراتی ازکشوبا بیش از قیمت مصرف میکنند حالا بگویید ما عزت نداریم زنده باد (377096)
شهروندک
United States
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۲۳:۰۹
تجربه نشان میدهد خانواده ها هر اندازه تلویزیون بزرگتری در اختیار داشته باشند مناظر را بزرگتر و زیباتر می بینند ولی تلویزیون خانه ما خیلی کوچک و سیاه سفید قدیمی است. بنابراین جهان بینی آدمهایی مثل من اصلاً تعریفی ندارد. (377103)
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۱۳:۲۷
باید هم غبطه بخورند با این همه رفاه وآرامش وتوسعه دراین کشور. (377114)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها