به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۹۵۱۴۴

نیمار: نیاز به پختگی بیشتر داریم

نیمار: نیاز به پختگی بیشتر داریم
گروه ورزشی:مهاجم پاری سن ژرمن از پیروزی برابر لیون خوشحال است اما اعتراف کرد که تیمش نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد.به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن ششمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ فرانسه به دست آورد و توانست با نتیجه دو بر یک لیون را شکست دهد تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
 
نیمار بعد از بازی گفت: باید به هر شکلی که بود پیروز می‌شدیم. با یک گل عقب افتادیم اما با تلاش زیادی جبران کردیم و در نهایت پیروز شدیم و به همین خاطر خوشحال هستیم.او ادامه داد: در فصل جاری 4 بازی انجام داده ام و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستم. از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم. مهم کسب پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم. باید به عنوان یک تیم پخته تر شویم و در بازی های بعدی بهتر ظاهر شویم.نیمار در پایان گفت: از بازگشت هواداران به ورزشگاه ها خوشحال هستیم. پر شدن ورزشگاه و تشویق هواداران زیبا بود. باید برای عملکرد بهتر تلاش خود را بیشتر کنیم.
برچسب ها: نيمار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها