به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۹۵۱۵۴

پدرکشی در کمال‌شهر کرج بر سر نحوه آشپزی

پدرکشی در کمال‌شهر کرج بر سر نحوه آشپزی
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از قتل پدر ۵۰ ساله به دست دخترش در کمالشهر کرج خبر داد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ "محمد نادربیگی با اعلام قتل یک پدر به دست دخترش در کمالشهر کرج اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک یک مرد میانسال در منطقه کمالشهر از سوی کلانتری ۲۴ کرج به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که یک مرد حدود ۵۰ ساله به وسیله یک شیء تیز از ناحیه پهلو دچار جراحت شده و به دلیل رفتن مقدار زیادی خون از وی، جان خودش را از دست داده است.رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در تحقیقات اولیه باتوجه به تناقض‌گویی مکرر اعضای خانواده مقتول، با دستور قضائی همه آن‌ها به پلیس آگاهی دعوت و تحقیقات کارآگاهان به صورت تخصصی بر روی آن‌ها آغاز شد که با ارائه مدارک علمی به نامبردگان در نهایت یکی از فرزندان دختر مقتول که ۱۸ سال داشت به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به وسیله چاقو اقرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از اعتراف به قتل پدرش شرح ماجرا این گونه بیان کرد که در روز حادثه بر سر نحوه آشپزی با پدرم سر سفره درگیر شدیم که او تلفن همراهم را گرفت و آن را در محلی مخفی کرد که پس از چند ساعت من برای گرفتن موبایلم به او مراجعه کردم که نامبرده به وسیله چاقو آشپزخانه مرا تهدید کرده که در یک زد و خورد من چاقو را از او گرفته و ۳ ضربه به ناحیه پهلوی پدرم وارد کرده و فرار کردم.سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها