به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۹۵۱۶۶

توضیح پوچتینو درباره تعویض مسی

گروه ورزشی: سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن درباره تعویض مسی و ناراحتی او سخن به میان آورد.
توضیح پوچتینو درباره تعویض مسی
به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته ششم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت.
تیم پاریسی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا با 18 امتیاز از 6 بازی با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
پوچتینو تصمیم گرفت که دردقیقه 75 لیونل مسی را تعویض کند که این اقدام با ناراحتی مسی همراه شد.
او درباره این تصمیمش گفت: من مسی را تعویض کردم چرا که بازی خشن بود و می ترسیدم که او آسیب بزند. به هر حال به عنوان سرمربی تیم باید چنین چیزهای را هم در نظر بگیرم. ما بازی های مهم و بزرگی در پیش داریم و به مسی نیاز داریم. من از مسی سوال کردم که حالش چطور است و او گفت که آرام است و مشکلی ندارد.
او درباره عصبانیت مسی گفت: هر تصمیمی سخت خواهد بود و طبیعی است که فشار به دنبال خواهد داشت.خوشحالم که بازیکنان برای بازی کردن انگیزه لازم را دارند و دوست دارند که به تیم خود کمک کنند. در دیدارهای بعدی هم تصمیم های که خواهیم گرفت بعضی از بازیکنان را ناراحت خواهد کرد. به هر حال کادر فنی اولویت تیم را می خواهد.
پوچتینو درباره پیروزی برابر لیون گفت: بسیار خوشحالیم که در این بازی پیروز شدیم. لیون هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این پیروزی اصلا آسان به دست نیامد. لیون گل نخست را زد اما خوشبختانه ما به بازی برگشتیم و توانستیم پیروز شویم. در بازی های بعدی باید بهتر و بهتر شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها