به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۹۵۱۷۹

مددی همچنان در ساختمان باشگاه استقلال

گروه ورزشی: مدیرعامل استقلال امروز هم در محل کارش حضور یافت و امور باشگاه را پیگیری کرد.
مددی همچنان در ساختمان باشگاه استقلال
احمد مددی با وجود اینکه روز جمعه از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا کرده بود، دیروز در ساختمان باشگاه حضور یافت. حضور روز گذشته مددی را خیلی ها به این حساب گذاشتند که او برای انجام امور شخصی و جمع کردن وسایلش به باشگاه رفته اما صحبت هایی که ناصر فریادشیران روز گذشته انجام داد باعث شد تا ابهامات در خصوص رفتن یا ماندن مددی بیشتر شود.
در این خصوص به نظر می‌رسد برخی نزدیکان مددی از جمله فریادشیران او را از استعفا پشیمان کرده اند و به همین خاطر او منتظر اعلام نظر قطعی وزیر ورزش است.
با این حال مددی امروز هم در محل باشگاه استقلال حضور یافت و در دفتر کارش امور جاری را پیگیری کرد تا مشخص شود رسما از کناره گیری پشیمان شده و خودش دوست دارد به کارش در باشگاه ادامه بدهد!
در این خصوص گفته می‌شود که مددی به برخی هوادارانی که مقابل ساختمان باشگاه بودند هم اعلام کرده در سمتش به عنوان مدیرعامل باقی می‌ماند و کارش را دنبال خواهد کرد. مساله ای که عجیب به نظر می‌رسد.
در این شرایط موضع وزارت ورزش به اتفاقات استقلال مهم ترین مساله است. اینکه وزارت ورزش هیچ واکنش رسمی به اتفاقات مدیریتی استقلال نشان نمی‌دهد عجیب به نظر می‌رسد و باید دید تکلیف این باشگاه پرطرفدار طی روزهای آینده چه خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها