به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۹۵۱۸۸

جزییات پرداخت قبوض اقساطی برق

جزییات پرداخت قبوض اقساطی برق
گروه اقتصادی: گرمای تابستان امسال داغ خود را بر صنعت برق و سبد خانوار گذاشت، شاید طرح پرداخت اقساطی قبوض بتواند در این بین کمک رسان باشد، اما باید پذیرفت که در شرایط فعلی چاره‌ای جز مدیریت مصرف وجود ندارد.البته پرداخت اقساطی قبوض آب و برق از سال ۱۳۹۸ در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا و وتعطیلی کسب و کار‌ها استارت خورد، اما علت آن با امسال متفاوت بود و این بار افزایش مصرف موجب صدور قبض‌های نجومی و احتمالا در مواردی عدم توانایی مشترکان برای پرداخت شده است.

در این بین مصطفی رجبی مشهدی- سخنگوی صنعت برق درخصوص جزئیات پرداخت اقساطی قبوض برق گفت: مشترکانی که مبلغ قبوض آن‌ها بالا باشد، می‌توانند در سه قسط نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.وی افزود: مشترکانی که بیشتر از حد الگو مصرف برق دارند و یا میزان مصرف آن‌ها نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته است و توان پرداخت ندارند، در صورت ارائه در خواست به شرکت توزیع منطقه خود می‌توانند در سه قسط قبوض خود را بپردازند.وی در خصوص مشترکان کم مصرف نیز گفت: این امکان برای همه مشترکان وجود دارد، اما بهتر است مبالغ پایین در یک قسط پرداخت شود.
برچسب ها: قبض برق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها