به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۹۵۱۸۹

ارنستو والورده، گزینه هدایت النصر عربستان شد

گروه ورزشی: یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه النصر، از آغاز مذاکرات این باشگاه با ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا خبر داد.
ارنستو والورده، گزینه هدایت النصر عربستان شد
پس از شکست سنگین النصر در خانه مقابل النصر، مدیران این تیم تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با مانو منزس سرمربی برزیلی پایان دهند. در همان ساعات نخست جدایی این مربی، از کوزمین اولاریو سرمربی رومانیایی به عنوان جانشین منزس نام برده شد ولی اکنون نام های دیگری پیرامون نیمکت النصر منتشر شده است.
بزرگترین نامی که به عنوان جانشین منزس مطرح شده، ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلوناست. او که پس از جدایی از بلوگرانا، هدایت تیم دیگری را برعهده نگرفته، با مدیران النصر وارد مذاکره شده است. فلاح القحطانی خبرنگار روزنامه عکاظ و یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه النصر این خبر را شب گذشته و در گفتگو با برنامه "الحصاد" از شبکه 24 عربستان مطرح کرد.
 ارنستو والورده؛ نابغه محتاط یا ستاره‌محور ترسو :: ورزش سه

علاوه بر والورده، 2 نام دیگر نیز برای نشستن بر روی نیمکت النصر مطرح شده است. روزنامه المیدان الریاضی خبر داده است که رودی گارسیا سرمربی سابق رم، لیون، مارسی و لیل یکی دیگر از گزینه های این تیم عربستانی است. همچنین، سلطان البقی دیگر خبرنگار عربستانی مدعی شد که ژرژه ژسوس سرمربی اسبق بنفیکا، فلامینگو، اسپورتینگ لیسبون، براگا و الهلال، دیگر گزینه مدیریت النصر برای انتخاب به عنوان سرمربی است.
 

 
به هر حال باید دید سرانجام مدیران النصر از میان 4 نام مطرح شده یعنی ارنستو والورده، رودی گارسیا، ژرژه ژسوس و کوزمین اولاریو کدام یک را به عنوان سرمربی خود انتخاب می کنند. النصر که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الوحده برود، در صورت پیروزی بر تیم اماراتی و همچنین برتری پرسپولیس مقابل الهلال، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف شاگردان گل محمدی می رود.
 
برچسب ها: النصر عربستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها