کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله دانشجوی مسلح به دانشگاهی در روسیه

29 شهريور 1400 ساعت 15:51


گروه بین الملل: یک دانشجوی دانشگاه پرم در روسیه با حمله مسلحانه به دیگر دانشجویان هشت نفر را کشت. فرد مهاجم زخمی و دستگیر شده. درباره انگیزه او هنوز خبری منتشر نشده است.

صبح روز دوشنبه مرد جوانی که سوییت‌شرت پوشیده بود و کلاه سیاه به سر داشت، ماسک‌زده به محوطه دانشگاه پرم روسیه وارد شد و با اسلحه‌ای که همراه داشت به روی دانشجویان آتش گشود.
در جریان این حمله هشت نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند. فرد مهاجم نیز هنگام دستگیری زخمی شد. گفته شده که او ۱۸ سال دارد و دانشجوی همین دانشگاه است.
دانشگاه شهر پرم گفته کارمندانش در دفاترشان خود را حبس کرده و از دانشجویان نیز خواستند تا به سالن اجتماعات رفته و در آنجا بمانند و در را هم قفل کنند.
عکس‌ها و ویدیوهایی در توییتر منتشر شده که دانشجویان را در حال فرار و جیغ زدن نشان می‌دهد. عکس‌های دیگری نیز نشان می‌دهد که دانشجویان سعی دارند از پنجره‌ها به پایین پریده و فرار کنند.
نام عامل این حمله نیز مشخص شده و عکسی از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با یک دست اسلحه را گرفته و با دست دیگر انگشت میانی‌را نشان داده است. او یک کلاه سیاه بر سر دارد و تعداد زیادی فشنگ در غلافی که بر روی بدنش بسته به چشم می‌خورد.
درباره انگیزه فرد مهاجم خبری منتشر نشده اما خود او پیش از حمله بر روی شبکه‌های اجتماعی نوشته بوده که نه به گروهی تعلق دارد و نه انگیزه‌اش از این حمله سیاسی یا مذهبی است.

 


کد مطلب: 295222

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/295222/حمله-دانشجوی-مسلح-دانشگاهی-روسیه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir