به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۲۹۵۲۳۴

منع تردد ادامه دارد؟

منع تردد ادامه دارد؟
گروه جامعه: وزیر کشور در مورد ادامه منع تردد گفت: منع تردد به دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده است و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه می‌یابد چرا که هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است.احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به عنوان رییس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی درباره روند انتخاب استانداران، در جمع خبرنگاران، گفت: این کار در مسیر انجام است و انجام خواهد شد و هماهنگی‌ها را انجام خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.
 
وزیر کشور با تاکید بر این که با توجه به شرایط استان‌ها، موارد را با نمایندگان مجلس و معتمدین منطقه بررسی می‌کنیم، اضافه کرد: این کار امکان دارد که زمان ببرد ولی ارزش دارد تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در زمان مقرر به هیات دولت ارجاع خواهد شد.

منع تردد ادامه دارد
وحیدی خاطرنشان کرد: منع تردد به دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است، تا وقتی وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد.وی با بیان این که با هماهنگی که انجام گرفته، کسانی که می‌خواهند واکسن بزنند در ساعات منع عبور و مرور جریمه نخواهند شد، یادآور شد: می‌خواهیم که در فرصت نزدیک این منع برداشته شود. این منع برای بهبود وضعیت مردم است تا مشکل کرونا زودتر حل شود.
مرجع : برنا
برچسب ها: منع تردد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها