به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۲۹۵۲۴۴

آخر هفته بارانی در استان‌های شمالی

آخر هفته بارانی در استان‌های شمالی
گروه جامعه:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه ۳۱ شهریور در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز و روز سه‌شنبه مناطق شرقی دریای خزر مواج است، همچنین امروز تا چهارشنبه ۳۱ شهریور شرق دریای عمان و خلیج‌فارس مواج و متلاطم است.
 
وی با بیان اینکه در پنج روز آینده جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است، افزود: امروز در برخی نقاط مازندران و گلستان بارش پراکنده داریم و روز سه‌شنبه در مازندران و گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه بارش پراکنده در گیلان و مازندران خواهیم داشت، گفت:‌ پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری رگبار باران، گاهی رعد و برق در گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان اضافه کرد:‌در پنج روز آینده در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان خصوصاً در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت. وی اظهار داشت: امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خصوصاً زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۳ و ۲۲ درجه بالای صفر خواهد بود. ضیائیان اضافه کرد: روز آینده اهواز با آسمانی صاف و بیشینه دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد نیز با آسمانی صاف و کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها