به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۹۵۳۳۰

قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی تغییر نمی‌کند

قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی تغییر نمی‌کند
گروه اقتصادی:عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی تغییر نمی‌کند، گفت: هیچ طرح و لایحه‌ای به کمیسیون انرژی برای تغییر قیمت حامل‌ها نرسیده است.به گزارش خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در رابطه با تغییر قیمت بنزین و یارانه‌ها، گفت: هیچ طرح و لایحه‌ای به کمیسیون انرژی مبنی بر تغییر قیمت حامل‌های نرسیده است و فعلا قرار نیست چنین اتفاقی بی‌افتد چراکه شرایط کشور چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.
 
نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تغییر قیمت‌ حامل‌های انرژی نیازمند دستیابی به شرایط پایدار اقتصادی است تا یکبار برای همیشه تحول اقتصادی در حوزه یارانه‌ها اتفاق بیافتد چراکه صرفا بحث بنزین در میان نیست بلکه گازوئیل، نفت کوره، آب، برق، گاز و دیگر مواد اولیه‌ای که انرژی کشور را تامین می‌کنند به قیمت بسیار نازل عرضه می‌شوند اما با این وجود تغییر قیمت‌ها نیاز به یک ثبات و پایداری اقتصادی دارد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:بحث پرداخت یارانه‌ها نباید به نحوی باشد که فاصله طبقاتی در کشور ایجاد کنند.
برچسب ها: قیمت بنزین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها