به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۹۵۳۳۲

فیلمنامه باعث شد «در کنار پروانه‌ها» را بپذیرم

فیلمنامه باعث شد «در کنار پروانه‌ها» را بپذیرم
گروه فرهنگی: پروانه معصومی درباره دلایل پذیرش ایفای نقش در سریال در حال پخش «در کنار پروانه ها» صحبت کرد.پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون درباره روزگارش و فعالیت های بازیگری خود اظهار کرد: از فروردین امسال جلوی دوربین سریال «در کنار پروانه‌ها» که از ۶ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، رفته‌ام و خوشبختانه این مجموعه که هم اکنون فیلمبرداری آن ادامه دارد با استقبال خوب تماشاگران هم مواجه شده است.
به گفته وی، این سریال آخرین روزهای فیلمبرداری را در لاهیجان پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: دلیل حضورم در این سریال دو امر است؛ ابتدا فیلمنامه بسیار خوب آن است که داستانی انسانی و دینی را به زیبایی بیان می‌کند. دوم حضور داریوش یاری به عنوان کارگردان. این فیلمساز به شدت روی کارش مسلط است و می‌داند مضمون سریالش را چگونه به مخاطب منتقل کند.معصومی با سابقه آشنایی خود با یاری اینگونه اشاره کرد: سال ها پیش فیلمی با نام «حبیب» به کارگردانی داریوش یاری دیده بودم و از همان زمان دوست داشتم در کاری از این کارگردان حضور داشته باشم، زیرا فیلم «حبیب» به شدت برایم دوست داشتنی بود.

این بازیگر پیشکسوت درباره سریال «در کنار پروانه ها» تاکید کرد: این سریال در مرز واقعیت و تخیل قرار گرفته و این امر جزو امتیازات آن محسوب می‌شود. چنین کارهایی جذابیتشان بیشتر از دیگر کارهای ملودرام رایج تلویزیون است. در ضمن این سریال آرامشی در خود دارد که مخاطب ناخودآگاه جذب آن می‌شود.وی درباره تیم بازیگری سریال، گفت: گروه، بسیار خوب و سنجیده انتخاب شده اند. آقای معروفی بازی خیره‌کننده ای دارد و برزو ارجمند نیز با توانایی‌هایش به نقش جان بخشیده است.

در این مجموعه، بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.داستان سریال «در کنار پروانه‌ها» از آن‌جا شروع می‌شود که مشکلاتی پی در پی رهی را که از بیماری حاد قلبی رنج می‌برد به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی‌اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود که…
مرجع : صبا
برچسب ها: پروانه معصومی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها