به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۹۵۳۳۶
قلیچ:

الهلالی‌ها شبیه قهرمانان زیبایی‌اندام هستند

الهلالی‌ها شبیه قهرمانان زیبایی‌اندام هستند
گروه ورزشی: وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس دوشنبه گذشته میهمان تمرین سرخپوشان تهرانی بود. به همین بهانه با وحید قلیچ تماس گرفتیم و با او در همین رابطه و بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

چه شد که تصمیم گرفتید سر تمرین پرسپولیس بروید؟
پرسپولیس خانه خودمان است. ما پیشکسوتان عمر و جوانی خود را در این تیم گذاشته و همواره از آن حمایت کرده و می‌کنیم. دوشنبه هم سر تمرین رفتم تا دیداری با یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و بقیه مربیان و بازیکنان تیم داشته باشیم. برای این عزیزیان و تیم محبوبم آرزوی موفقیت کردم و امیدوارم همیشه پرسپولیس را آن بالا بالاها ببینیم.

شما چند بار با الهلال عربستان روبه‌رو شده‌اید؟
به عنوان بازیکن و دروازه بان ۲ بار و به عنوان مربی گلرها هم دو مرتبه با الهلال روبرو شده و تا به حال شکست نخوردم! بازی‌ها را بردیم یا مساوی کردیم.

الهلال کنونی را چطور دیدید؟
این الهلال خیلی ضعیف است. بازیکنان این تیم بیشتر به قهرمانان زیبایی اندام شبیه هستند تا فوتبالیست! درحالی که بچه‌های پرسپولیس چالاک و تیز هستند. من فکر می‌کنم پرسپولیس مثل آب خوردن این الهلال را شکست می‌دهد.

ولی بازی درعربستان برگزار می‌شود؟
می‌دانم اما الهلال خیلی ضعیف و کند است. استقلال هم به نظرم جلوی این تیم بدشانسی آورد که برنده نشد. البته یک دروازه بان خیلی خوب دارند.

عبدالله عفیف!
بله، بازیکنان پرسپولیس نباید دروازه بان الهلال را شیر کنند! باید خیلی زود به گلر عربستانی گل زد چون هر چه از بازی بگذرد و اگر ضربات آخر ما با دقت نباشد گرم شده و روحیه می‌گیرد.

پیش بینی می‌کنید پرسپولیس با اختلاف چند گل برنده شود؟
من فکر می‌کنم با یک یا دو گل اختلاف راحت برنده خواهیم شد. من چیز خاصی از این الهلال ندیدم!

عکسی دو نفره به یادگار در حالی با حامد لک انداختید که او پیراهن شماره ۸۱ پرسپولیس را هم به شما هدیه داد. جالب آن که سرمربی استقلال تاجیکستان حامد لک را بهترین بازیکن زمین خوانده بود. نظری ندارید؟
من حامد لک را از زمان بازی در صبا زیر نظر داشتم و او پسر خوبی است. استیل خیلی خوبی دارد و با قد و قامت بلند و دست‌های کشیده روی هوا فوق العاده است. روی توپ‌های زمینی هم ضعفی نشان نداده و در مجموع گلر ششدانگی است. پس از جدایی علیرضا بیرانوند خیال ما پرسپولیسی‌ها با حضور حامد لک راحت شد اما نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ به گلرهای دیگر اعتقاد زیادی داشته باشد؟
آن قدر با دراگان اسکوچیچ کل کل فنی می‌کنم تا حامد لک را دعوت کند. من فنی صحبت می‌کنم و احساسی حرف نمی‌زنم ولی منهای علیرضا بیرانوند که شماره یک ایران است کدام گلر حال حاضر تیم ملی سرتر از حامد لک است؟

منظور شما پیام نیازمند، سیدحسین حسینی و امیر عابدزاده است؟
من حرفم را زدم و باز تکرار می‌کنم علیرضا بیرانوند شماره یک ایران است و حامد لک شماره ۲ چون از گلرهای دیگر تیم ملی یک سرو گردن بالاتر و برتر است. دعوت نشدن حامد لک یک حق خوری آشکار است و نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها از این گلر شایسته حمایت کافی را نمی‌کنند اما مطمئن باشید من یکی کوتاه نمی‌آیم و تا آخر از او حمایت خواهم کرد.

این روزها بحث مدیریتی پرسپولیس هم داغ شده و از افرادی مثل؛ دکترمحمد دادکان، حبیب کاشانی، علی اکبر طاهری و... به عنوان گزینه‌های جانشینی جعفر سمیعی یاد می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟
اسامی‌که آوردید همگی امتحان خود را پس داده و مدیران خوبی در فوتبال کشور بوده و هستند. امیدوارم در نهایت تصمیم درستی گرفته شود.

البته شنیده می‌شود تا پایان بازی با الهلال عربستان، مجید صدری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس خواهد بود؟
به شخصه مجید صدری را خوب می‌شناسم و می‌دانم خیلی پرسپولیسی است. مدیر خوبی است که شناخت کافی هم از شرایط این پرسپولیس دارد و امیدوارم از او هم استفاده شود.

به عنوان پرسش پایانی مشکل اصلی این پرسپولیس پیش از رویارویی با الهلال عربستان چیست؟
اینکه لیگ عربستان در جریان است و لیگ برتر ما شروع نشده است. امیدوارم پرسپولیس بتواند چند بازی تدارکاتی مناسب پیش از دیدار با الهلال عربستان داشته باشد و با آمادگی بهتری به عربستان برود. البته با شناختی که از یحیی گل محمدی و شاگردانش دارم مطمئن هستم با بهترین وضعیت فنی و روحی و روانی مهیای بازی با الهلال خواهند شد.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: وحید قلیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها