به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۹۵۳۵۴

حضور کلاس اولی‌ها در مدارس چگونه است؟

حضور کلاس اولی‌ها در مدارس چگونه است؟
گروه جامعه: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن شکوفه‌ها روز پنج شنبه اول مهر برگزارمی شود و مدارس با توجه به شرایطی که دارند تمام یا تعدادی از دانش‌آموزان را بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به شکل حضوری خواهند داشت.رضوان حکیم‌زاده  درباره برگزاری جشن شکوفه‌ها در روز پنج شنبه اول مهر، اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز جشن شکوفه‌ها را داریم که مربوط به حضور کلاس اولی‌ها و نوآموزان پیش‌دبستانی در مدارس است.

وی افزود: جشن شکوفه‌ها روز پنج شنبه اول مهر در مدارس سراسر کشور برگزارمی شود و مدارس با توجه به شرایطی که دارند پذیرای تمام یا تعدادی از دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به شکل حضوری خواهند بود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور کلاس اولی‌ها در مدرسه باعث آشنایی آن‌ها با معلم می‌شود تا اگر در فضای مجازی آموزش‌ها را پیگیری کردند، شناختی از معلم داشته باشند.حکیم‌زاده با اشاره به اینکه در مدارس روستایی و عشایری از روز شنبه سوم مهرماه آموزش‌ها را به شکل حضوری خواهیم داشت، گفت: این مدارس به دلیل جمعیت پایین و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند آموزش حضوری را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: کلاس اولی‌ها حداقل هفته‌ای یک بار در ساعاتی که مدرسه مشخص می‌کند در مناطق مختلف در مدرسه حضور خواهند داشت و روند شروع به کار آموزش حضوری، تدریجی خواهد بود، تعداد دانش‌آموزان و شرایط مدرسه مدنظر است و اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و مدارس می‌توانند درخواست حضوری بودن را به مناطق آموزش و پرورش ارائه کنند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: کلاس اولی ها
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها