به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۹۵۳۵۵

بایدن هنوز خواب است!

بایدن هنوز خواب است!
گروه بین الملل: سکوت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در قبال ماموریت فضایی موفقیت‌آمیز شرکت اسپیس اکس، انتقاد ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، را برانگیخته است.
  ماموریت فضایی اینسپریشن۴، هفته گذشته سرنشینان غیرحرفه‌ای و عادی را به خارج از اتمسفر زمین برد. این فضانوردان به مدت سه روز در مدار زمین چرخیدند و سپس روز شنبه به سلامت به زمین بازگشتند.بایدن و کاخ سفید تا این لحظه بیانیه‌ای درباره این فرود صادر نکرده‌اند؛ مسئله‌ای که باعث شد آقای ماسک عبارتی را به کار برد که اغلب حزب جمهوری‌خواه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، برای تمسخر رئیس‌جمهور استفاده می‌کنند.یک کاربر توییتر پرسید: «رئیس‌جمهور ایالات متحده از چهار فضانورد اخیر آمریکایی (که به جمع‌آوری صدها میلیون دلار برای [بیمارستان] سنت جود کمک کردند) حتی قدردانی و سپاسگزاری نکرد. نظر شما درباره اینکه چرا این طور شده است، چیست؟»
 ماسک با طعنه و شوخی نوشت: «او هنوز خواب است.»این توییت واکنش‌های تند کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. در حالی که برخی از رئیس‌جمهور انتقاد می‌کردند، برخی دیگر از او بابت اینکه فورا برای خدمه [ماموریت فضایی] آرزوی موفقیت نکرده است، حمایت کردند.
برچسب ها: جو بایدن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها