به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۲۹۵۳۶۰

خوزستان قطب دوم تولید فولاد در کشور است

خوزستان قطب دوم تولید فولاد در کشور است
گروه اقتصادی: استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود.نشست مدیران شرکت‌های فولادی استان امروز دوشنبه با حضور صادق خلیلیان استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه در استان خوزستان ظرفیت‌های زیادی در بخش صنایع فولاد وجود دارد و ۱۴ شرکت بزرگ و متنوع در استان در این صنعت فعال هستند.

وی افزود: در مجموع خوزستان قطب دوم تولید فولاد در کشور است البته در این بخش مسائل و مشکلاتی وجود دارد و ضمن اینکه و روند کار آنها را بررسی کردیم و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.خلیلیان بیان کرد: تصمیماتی برای رفع موانع پیش روی این شرکت‌ها و چگونگی پشتیبانی آنها گرفته شد در عین‌حال در این جلسه طرح‌های توسعه‌ای که باید دنبال کنند که بتوانند این ظرفیت در استان را شکوفا کنند مورد توجه قرار داده شد.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم و در عین حال به ایجاد اشتغال بیشتر در استان و کاهش نرخ بیکاری کمک شود.
برچسب ها: فولاد خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها