به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۹۵۳۷۱

انتقاد تند مارکا از نمایش ضعیف آبی‌اناری‌ها

انتقاد تند مارکا از نمایش ضعیف آبی‌اناری‌ها
گروه ورزشی: شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگای اسپانیا، بارسلونا در خانه مقابل گرانادا به تساوی یک بر یک رسید تا شغل کومان در خطر بیفتد. بسیاری از خبرنگاران نزدیک به باشگاه آبی اناری عنوان کردند که به احتمال فراوان کومان برکنار خواهد شد.

بارسلونا شب گذشته نمایش ضعیفی داشت. گرانادا خیلی زود و در اولین حمله به گل رسید تا در دقیقه 2 بارسلونا یک بر صفر عقب افتد. این تیم پس از گل به صورت منظم، سازماندهی شده و اتوبوسی دفاع کرد تا کار برای شاگردان کومان بسیار سخت شود. بارسلونا به جز ارسال از جناحین دیگر برنامه‌ای نداشت و حتی این تاکتیک باعث شد تا رکورد لالیگا دوباره تکرار شود.بارسلونا که بیشتر با حضور مسی سعی داشت از میانه میدان و با پاس‌های تند و سریع به نام «تیکی تاکا» به عمق دفاع حریف زند، در این بازی فقط سانتر کرد و رکورد لالیگا از سال 2005 جابه‌جا شد. این تیم در طول 90 دقیقه 54 سانتر انجام داد که تنها 14 سانتر با ضربه سر بازیکنان بارسلونا زده شد.

در 10 دقیقه پایانی کومان دیگر اوج ایده‌اش را به رخ همگان کشید و جرارد پیکه را به عنوان مهاجم نوک وارد زمین کرد که البته به نتیجه هم رسید. بارسلونا در دقیقه 1+90 با عملکرد خوب پیکه، پاس دیدنی گاوی و ضربه عالی آراخو به گل رسید تا حداقل امتیاز را مقابل تماشاگران خودی بدست آورد.کومان البته پس از بازی از نمایش تیمش دفاع کرد و مدعی شد که در نبود بازیکنان این بهترین نمایشی بود که بارسلونا ارائه داد.اما مطبوعات اسپانیا به سادگی از این نمایش فاجعه بار نگذشتند و روزنامه شهر مادرید به شدت از عملکرد تیم کومان انتقاد کرد. مارکا با عکسی از «سرخیو بوسکتس» نوشت: واقعا این بارسلونا بود؟

این تیتر مارکا البته در فضای مجازی از بامداد امروز خیلی تکرار شد و بسیاری معتقد بودند که با تیمی نام آشنا طرف هستند و این تیم شمایلی از بارسلونا ندارد. خود کومان نیز اعتراف کرد که تیمش با تیم 8 سال پیش بارسلونا بسیار فرق دارد.روزنامه های بارسایی اما سعی داشتند به تیم روحیه دهند و از تیترهای مثبت استفاده کنند. مشخصاً تعریف و تمجید آنها از «رونالد آراخو» بود که شب گذشته نمایشی عالی داشت و بی شک بهترین بازیکن بارسلونا بود. او در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان داده و ثابت کرده در زدن ضربات سر تبهر خاصی دارد.موندو دپورتیوو تیتر« نجات با آراخو» را به روی جلد برد و او را با اختلاف بهترین بازیکن بارسلونا در شب گذشته دانست.

اسپورت کاتالونیا نیز با تیتر «آراخوی قهرمان» از گل دقایق پایانی او نوشت و از این بازیکن تمجید کرد. اسپورت گل آراخو گل مرگ نامید و مدعی شد بارسلونا جان داد تا گل بزند.اسپورت نوشت که آبی اناری ها بار دیگر نمایش ضعیفی از خود به اجرا گذاشتند تا نشان دهد انرژی این تیم به شدت پایین است.این نشریه البته در ادامه از صحبت‌های کومان استفاده کرد و به نوعی از این تیم حمایت کرد. اسپورت نوشت: کومان گفته با این لیست از بازیکنان می‌خواهید چگونه بازی کنم؟ تیکی تاکا؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها