کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا پنگوئن‌ها همان آدم فضایی‌‌ها هستند؟

30 شهريور 1400 ساعت 13:50


گروه علمی:در تازه‌ترین تحقیقات، دانشمندان اعلام کردند بیگانگان فضایی ممکن است همان پنگوئن‌هایی باشند که در میان ما زندگی می‌کنند.شاید شما هم بسیار درباره بیگانگان فضایی و آدم فضایی‌ها خبر خوانده و یا شنیده باشید. اخیرا نیز مطالب بسیاری در رسانه‌ها در خصوص بیگانگان فضایی مطرح شد.
 

تصاویر ویدئویی که چندی پیش از برخورد خلبانان نیروی دریایی آمریکا با یوفو‌ها منتشر شد و در پی آن گزارشی محرمانه در خصوص وجود این موجودات فضایی منتشر شد، شاید بسیاری را متعجب کرده باشد.در این گزارش فاش شده بود به واقع تصاویری از اشیای پرنده ناشناس یا همان یوفو‌ها مشاهده شده است اما دولت آمریکا اعلام کرد که به این نتیجه نرسیده که وسیله پروازی که آن‌ها داشته اند نیز دارای ماهیت فرازمینی است.

اما شاید هیچ کدام از این اخبار به اندازه سخنی که به تازگی دانشمندان مطرح کرده اند، برای شما عجیب نباشد.
به تازگی برخی محققان انگلیسی اعلام کردند نه تنها «بیگانگان فضایی» وجود خارجی دارند؛ بلکه آن‌ها حتی ممکن است در میان ما باشند و حتی شاید شما آن‌ها را در باغ وحش محل زندگی تان دیده باشید.بله درست است؛ این دانشمندان به شواهدی دست یافته اند که نشان می‌دهد پنگوئن‌ها ممکن است به واقع همان «موجودات فرازمینی» و یا «بیگانگان فضایی» باشند.

بر پایه این گزارش، دانشمندان انگلیسی در تحقیقات خود دریافتند پنگوئن‌ها این پرندگان دوست داشتنی بدون توانایی پرواز ممکن است دارای ماهیت فرازمینی باشند.این دانشمندان در بررسی‌های خود به اثراتی از یک ماده شیمیایی از سیاره زهره رسیدند که در فضولات پنگوئن‌ها موجود بود.

این دانشمندان مانده اند چگونه ماده «فسفین» در فضولات پنگوئن‌ها وجود دارد؛ ماده‌ای که تنها جای دیگری که یافت شده است، در فاصله ۳۸ میلیون مایلی (حدود ۶۱ میلیون کیلومتری زمین) و در اتمسفر سیاره زهره (ونوس) بوده است.دکتر دیو کلمنتس (Dr. Dave Clements) از دانشگاه امپریال کالج لندن و یکی از افرادی که در این تحقیقات مشارکت داشته، به پایگاه انگلیسی دیلی استار در این خصوص گفت: ما این اطلاعات را دوباره پردازش کردیم و کاملا متقاعد شده ایم که فسفین کشف شده واقعی است اما نمی‌دانیم چه چیزی باعث این اتفاق شده است.او در ادامه می‌گوید: فسفین را برخی از باکتری‌های بی هوازی تولید می‌کنند.

این در حالی است که درست سال گذشته میلادی، اخترشناسان موفق شده بودند در ابر‌های اسیدی زهره (ونوس) گازی به نام فسفین را کشف کنند که از این مسئله حکایت داشت که این سیاره غیرقابل سکونت، احتمالا از حیاتی فرازمینی برخوردار بوده است. تیم علمی بین‌المللی ابتدا وجود فسفین را با استفاده از تلسکوپ جیمز مکسول در هاوایی مشاهده کرده و سپس موفق شد حضور آن را با استفاده از تلسکوپ رادیویی آتاکاما در شیلی تایید کند.دانشمندان انگلیسی معتقدند مطالعه پنگوئن‌ها ممکن است به شناسایی موجودات دیگری که در جهان‌هایی دیگر زندگی می‌کنند، کمک کند.


کد مطلب: 295397

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/295397/آیا-پنگوئن-ها-همان-آدم-فضایی-ها-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir