به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۲۹۵۴۲۶

دکتر استقلالی و قانون بقا در جمع آبی‌ها

گروه ورزشی: مدافع استقلال بی توجه به اخباری که پیرامون جدایی و مشمول خدمت شدن او مطرح شده بود، در تمرینات تیمش شرکت کرد.
دکتر استقلالی و قانون بقا در جمع آبی‌ها
سیاوش یزدانی یکی از نخستین بازیکنانی بود که تابستان امسال بی سر و صدا و بدون جار و جنجال قراردادش را با استقلال تمدید کرد. اما طی روزهای گذشته شایعاتی درخصوص اینکه این بازیکن مشمول خدمت سربازی شده و باید راهی یک تیم نظامی شود، در رسانه ها مطرح شد.
این بازیکن دو روز پیش به همراه مدیربرنامه هایش در محل ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و این اتفاق، شایعات پیرامون جدایی او و پیوستن به یک تیم نظامی مانند فجرسپاسی را افزایش داد. هر چند یزدانی مدعی شد که تنها برای احوال پرسی با احمد مددی راهی ساختمان باشگاه شده و مدیربرنامه هایش را نیز به صورت اتفاقی دیده اما این مسئله باعث نگرانی هواداران استقلال شد.
روز گذشته و پس از آغاز تمرینات استقلال، یزدانی نیز همچون سایر نفرات و بی توجه به این شایعات، خودش را به مجموعه تمرینی انقلاب رساند و پا به پای سایر هم تیمی هایش مشغول انجام تمرینات شد تا نشان دهد حداقل امسال، قصدی برای جدایی از جمع آبی پوشان و مشمول خدمت سربازی شدن ندارد.
 

 

 
یزدانی که فصل گذشته یکی از بهترین های استقلال در خط دفاعی بود، به مهره قابل اعتماد فرهاد مجیدی تبدیل شده و سرمربی آبی ها روی درخشش این بازیکن برای لیگ آینده حساب ویژه ای باز کرده است. مدافع آبی ها که با شرکت در آزمون دکتری سال 99 و انتشار برگه کارت ورود به جلسه در اینستاگرامش حسابی خبرساز شده بود، قصد دارد تا پایان قراردادش در استقلال به تحصیلاتش ادامه داده تا از معافیت تحصیلی اش استفاده کند.
بدین ترتیب ماندن یزدانی در جمع بازیکنان استقلال حداقل برای لیگ بیست و یکم قطعی است و او فعلا قصدی برا جدایی و گذراندن خدمت سربازی ندارد. مجیدی نیز می تواند با خیال راحت روی توانایی های این بازیکن برای فصل بعد حساب باز کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها