به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۲۹۵۴۳۴

واکنش کریمی به حضور در هیات‌مدیره پرسپولیس

گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شایعات حضور در هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.
واکنش کریمی به حضور در هیات‌مدیره پرسپولیس
علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تا کنون هیچ کسی در این زمینه با بنده صحبتی نداشته و این موضوع فقط در حد شایعه است.
وی در واکنش به این سوال که اگر به شما پیشنهاد حضور در هیأت مدیره پرسپولیس به صورت رسمی ارائه شود آیا آن پیشنهاد را می‌پذیرید، گفت: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است اما صادقانه می‌گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه‌ای به حضور در هیأت مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
کریمی در پاسخ به این سوال که از بین نامزدهایی که به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می‌شوند، کدام گزینه را شایسته این پست می‌دانید، تاکید کرد: در روزهای اخیر گزینه‌های متعددی مطرح شده اما معتقدم در شرایط فعلی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته اند راحت تر و بهتر می‌توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند. پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید سکوی آزمون و خطای افراد شود. خوشبختانه پرسپولیس در سال‌های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت‌ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد. از بین گزینه‌های مطرح شده من معتقدم محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه‌های بهتری هستند.
کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم که فوتبال ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی‌ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها