به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۹۵۴۵۵

دریافت کارت واکسن دیجیتال رایگان است

دریافت کارت واکسن دیجیتال رایگان است
گروه جامعه: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بعضی افراد یا سازمان‌ها در ازای مبالغی، نامه یا کارت کاغذی، پلاستیکی یا دیجیتال به زبان انگلیسی خارج از سیستم وزارت بهداشت صادر می‌کنند که فاقد اعتبار است.

در اطلاعیه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت آمده است:‌ طبق اطلاعیه‌ای که به تمامی سفارتخانه‌ها ابلاغ می‌گردد تنها کارت دیجیتال رسمی وزارت بهداشت به آدرس vcr.salamat.gov.ir معتبر است؛ مسافران خارج از کشور با مراجعه به این آدرس می‌توانند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کارت بین‌المللی دیجیتال دریافت کنند که در همه‌ کشورها معتبر است.

براساس این اطلاعیه، تزریق و دریافت کارت واکسن در سراسر کشور کاملا رایگان است و افراد هیچ پولی نباید در ازای تزریق یا دریافت کارت واکسن بپردازند.مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در این اطلاعیه تاکید کرد: مردم عزیز لطفا تمامی درخواست‌ها برای دریافت پول در ازای هر خدمتی از واکسیناسیون را بلافاصله به شماره تلفن ۱۹۰ - بازرسی و پیگیری شکایت‌های مردم وزارت بهداشت - اطلاع دهند.
برچسب ها: کارت واکسن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها