به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۹۵۴۵۹

یک میلیون‌ تماشاگر آنلاین برای سخنرانیBTS

یک میلیون‌ تماشاگر آنلاین برای سخنرانیBTS
گروه فرهنگی: اعضای گروه موسیقی پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس که این روزها از نامدارترین و محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی جهان هستند، روز دوشنبه در ساختمان مرکزی سازمان ملل در نیویورک درباره مهم‌ترین موضوع‌های دنیا سخنرانی کردند.

 آر.‌اِم که رهبر گروه موسیقی بی‌تی‌اس است، در سخنان خود در جایگاه معروف سخنرانان مجمع عمومی سازمان ملل متحد با پسزمینه مرمرهای سبزرنگ گفت: «هر انتخاب ما سرآغاز یک دگرگونی است، نه پایان آن.» واکسن کرونا، حال و روز جوانان و شرایط کره زمین مهم‌ترین موضوع‌هایی بود که هفت عضو بی‌تی‌اس بسان دیگر رهبران دنیا در سخنرانی‌شان به آنها اشاره کردند.
 
مون جائه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی در معرفی اعضای بی‌تی‌اس گفت: «این ستاره‌های پاپ فرستادگان ویژه کشور کره و گروهی فوق‌العاده استثنایی از جوانان هستند که با جوانان چهار گوشه جهان ارتباط برقرار کرده‌اند.» رئیس بی‌تی‌اس و شش عضو دیگر گروه کی‌-پاپ کوشیدند از فرصت حضور در ساختمان ملل بیشترین بهره را ببرند و رهبران و مردم دنیا را به اهداف سازمان ملل چون پایان بخشیدن به فقر مطلق، نجات دادن سیاره زمین و رسیدن به برابری جنسیتی فرابخوانند.

هر چند بی‌تی‌اس بارها جلوی هزاران تماشاگر اجرای زنده داشته‌اند اما قرار گرفتن در جایگاه ویژه ساختمان سازمان ملل و سخنرانی کردن برابر آنتونیو گوترش، دبیر کل و سیاستمداران بزرگ دنیا آنها را هم هیجانزده کرد و باعث شد دست و پایشان را گم کنند. هر چند لشکر هواداران بی‌تی‌اس در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خیلی زود عنان را در اختیار گرفتند و اجازه ندادند اشتباه لفظی جیمین چندان برجسته شود. او هم با عذرخواهی کردن سخنرانی خود را ادامه داد.

با این حال، هفت عضو بی‌تی‌اس صحنه را به تسخیر خود درآوردند و ویدئوی سخنرانی هفت دقیقه‌ای آنها در حساب رسمی کاربری سازمان ملل در شبکه یوتیوب فقط در عصر دوشنبه بیش از شش میلیون بار دیده شد. یک میلیون هوادار هم زنده سخنرانی را تماشا کردند. این پایان کار بی‌تی‌اس در مقر سازمان ملل نبود و آنها از موزیک‌ویدئوی تازه‌ترین تک‌آهنگ خود هم رونمایی کردند که در ساختمان سازمان ملل در نیویورک تولید شده است.
 
بی‌تی‌اس از سال ۲۰۱۳ پا به عرصه موسیقی پاپ جهان گذاشته و فقط در سال ۲۰۲۰ سه مرتبه صدرنشین جدول ترانه‌های پرفروش بیلبورد شده است. آنها تا امروز چهره‌های محبوب هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده‌اند.
برچسب ها: گروه بی‌تی‌اس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها