به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۲۹۵۴۷۳

رونالدو در ۳۶ سالگی شاداب تر از همیشه

رونالدو در ۳۶ سالگی شاداب تر از همیشه
گروه ورزشی: رونالدو در ۳۶ سالگی توانست رکورد سریع ترین بازیکن زمین را در لیگ برتر ثبت کند تا نشان دهد سن روی بازی او تاثیر ندارد.به گزارش ایسنا، به نظر می رسد سن بر کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تأثیر نمی گذارد، زیرا تعداد گلهای او حتی با افزایش سن همچنان افزایش می یابد. بازیکن منچستریونایتد در سه بازی اخیر خود مقابل نیوکاسل، وستهام و یانگ بویز چهار گل به ثمر رسانده است و از زمان بازگشت به اولدترافورد به بهترین نحو خود را نشان داده است.
 
در بازی اخیر برای یونایتد، شماره ۷  یونایتد حتی مانند گذشته سرعت بالای بازی خود را نشان داد و حداکثر سرعت ۳۲.۵۱ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. این بدان معناست که او بازی را به عنوان سریعترین فوتبالیست داخل زمین به پایان رساند و آرون وان بیساکا و جارود بوئن را پشت سر گذاشت و سریع ترین بازیکن زمین آن هم در سن ۳۶ سالگی شد که بسیار جالب توجه است.

اوله گونار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد پس از بازی مقابل وستهام از رونالدو تمجید کرد. این مربی گفت: رونالدو لحظات بزرگ را خلق می کند و بی رحم است.منچستریونایتد به لطف مشارکت او در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در کنار لیورپول و چلسی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و شیاطین سرخ رکورد خود را به ۲۹ بازی خارج از خانه بدون شکست در لیگ افزایش داده اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها